اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نکات مهم در صادرات گوشت قرمز گوسفندی:
برای صادرات گوشت گوسفندی و همچنین واردات آن، قوانین گمرکی سختگیرانه ای وجود دارد. گوشت، یک ماده غذایی است و باید سلامت آن از هر نظر تایید شود.

ترخیص19

از آن جایی که گوشت قرمز گوسفندی از دام زنده تامین می شود هر گونه بیماری و عارضه ای در بدن گوسفند، منجر به بیماری هایی در بدن مصرف کنندگان خواهد شد.

یکی از نکات مهم در صادرات گوشت قرمز گوسفندی، دریافت مجوزها و تاییدیه های ضروری از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت است.

مشتریان خارجی که گوشت قرمز را از ایران می خرند انتظار دارند که بسته بندی ها، استاندارد و اصولی باشند و همچنین سلامت گوشت ها از هر نظر تامین شود. این مسئله برای واردات گوشت گوسفندی به ایران هم وجود دارد.

یکی از عواملی که حجم تجارت گوشت گوسفندی به کشورهای مختلف را تحت تأثیر قرار می دهد، وجود قوانین گمرکی، تعرفه صادرات، تغییرات قیمت ارز و قیمت تمام شده برای گوشت بسته بندی است.

اگر گوشت تولید شده در داخل بتواند در ابتدا بازار مصرف کنندگان داخل کشور را تامین کند، می توان گفت مازاد آن ظرفیت صادرات را دارد.

قیمت گذاری صحیح گوشت گوسفندی برای بازار داخل کمک می کند که مزیت رقابتی برای گوشت های وارداتی ایجاد شود.

در نظر گرفتن بازار هدف در کشورهای مختلف برای صادرات گوشت گوسفندی از ایران، کمک می کند فرآیند صادرات با نظم و ترتیب بیشتری پیش برود.

در حال حاضر، بزرگ ترین مشکلی که در صادرات گوشت گوسفندی وجود دارد، قیمت گذاری است. تغییرات قیمت دلار و تحریم ها، عوامل دیگری هستند که این بازار را به شدت با نوسان و تغییر مواجه ساخته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>