اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات بادام به هند:
صادرات بادام به هند، یکی از زمینه های صادراتی است که بازرگانان ایرانی در ارتباط با صادرات به هندوستان تمایل دارند در آن فعالیت نمایند. همانطور که اطلاع دارید هندوستان یک کشور بزرگ و پر جمعیت است و این کشور برای تامین نیازهای داخلی خود نه تنها به بادام زمینی، بلکه به واردات انواع مواد غذایی نیز احتیاج دارد.

ترخیص20

از این رو بازار هند به دلیل ظرفیت بالای خریدی که دارد می تواند یکی از بهترین و پرسود ترین تجارت ها را برای تجار ایرانی رقم بزند.

حقیقتا روابط سیاسی بین ایران و هند، هیچ گاه دچار اختلال نشده و این دو کشور تلاش کرده اند تا همواره بتوانند روابط تجاری خود را نیز در زمینه های مختلف صادرات و واردات تقویت نمایند که صادرات بادام به هند، یکی از همین فعالیت های ذکر شده است.

لازم به ذکر است بدانید که هندوستان نیز مانند ایران، از اهمیت استراتژیکی خاصی در بنادر برخوردار می باشد؛ از این رو ایران در زمینه صادرات بادام به هند و یا کلا صادرات به سمت هندوستان، می تواند شرکای بزرگی را از سراسر دنیا داشته باشد.

در کنار صادرات بادام به هند، صادرات زعفران و صادرات خرما نیز در مقادیر عمده انجام می شود که این محصولات از پرتکرارترین نمونه های صادراتی ایران به کل دنیا نیز محسوب می شوند.

صادرات بادام به هند:
شناخت ضرورت ها و نیازهای بازار داخلی هند، یکی از راه هایی است که تاجران ایرانی می توانند از هر یک از این نیازها به عنوان یک فرصت استفاده نمایند.

به همین دلیل در ارتباط با صادرات به هندوستان می توانیم به موارد دیگری همچون نفت و مشتقات نفتی، خشکبار و حبوبات، میوه ها و محصولات کشاورزی، پشم و پوست انواع حیوانات، مصالح ساختمانی و محصولات شیمیایی اشاره نماییم.

صادرات بادام به هندوستان نیز مانند صادرات محصولات دیگر به سایر کشورها، قوانین و مقررات خاص خودش را دارد که در ادامه درباره این موضوع بیشتر برای شما صحبت خواهیم کرد.

نکاتی درباره ی صادرات بادام به هند:
در ارتباط با صادرات بادام به هند نیاز است تا ابتدا شما نیاز و ظرفیت بازار را برای خرید این محصول بسنجید که این کار نیز تنها توسط یک پروژه ی بازاریابی قوی امکان پذیر می باشد.

معمولا یکی از مشکلاتی که می تواند در مسیر بازاریابی بادام در هند قرار گیرد، موضوع زبان است. زبان مردم هند، یکی از زبان هایی است که معمولا یادگیری آن رایج نیست؛ از این رو تجار ایرانی برای اینکه بتوانند به گونه ای موفقیت آمیز در این زمینه ظاهر شوند، حتما باید از یک مترجم زبان کمک بگیرند.

بنابراین شرط اول صادرات بادام به هند هم مانند تمامی محصولات صادراتی دیگر، ابتدا بازاریابی صادراتی درست و اصولی است.

موضوع دیگری که در صادرات بادام به هند باید به آن دقت داشته باشیم نوع بسته بندی های بادام است. شاید تصور کنید که هندوستان با توجه به پرجمعیت بودن و شرایط دیگری که دارد، نمی تواند در زمینه ی بسته بندی محصولات وارداتی سختگیری های زیادی را اعمال کند؛ اما اصلا این طور نیست و هند نیز مانند تمامی کشورها، بر تنوع و شیک بودن بسته بندی محصول حساسیت های خاص خودش را دارد.

از طرفی برای خشکباری مانند بادام، مهم است که هر بسته حاوی چه مقدار از محصول باشد و این موضوع تماما به میزان مصرف و نیاز بازار داخلی هند بستگی دارد.

مورد سوم، نحوه ی ارسال محموله حاوی بادام است. صادرات از ایران به هند می تواند از طریق هوایی، زمینی و دریایی انجام شود؛ در واقع هر سه مسیر رایج صادراتی، آمادگی رساندن محموله های بادام ایرانی به هند را دارند و انتخاب هر کدام از این راه ها، به توافقات دو طرف بستگی دارد.

البته با توجه به حساسیت یک سری محصولات، حتما نیاز است که راه هوایی به عنوان سریع ترین راه حمل و نقل، انتخاب شود اما خوشبختانه صادرات بادام به هند، جزو پروژه ها و محموله های صادراتی که زود فاسد می‌شوند و برای ارسال آن ها باید عجله کرد، نیست.

در نهایت باید بگوییم که نه تنها برای صادرات بادام به هند، بلکه برای هر تجارتی، صدور فاکتور پروفرما از طرف تامین کننده، ضروری است؛ چرا که طی این فاکتور، تمامی مشخصات و ویژگی های محصول و محموله ی صادراتی ذکر می شود.

علاوه بر این، شرایط صادرات نیز قید شده و دو طرف بعد از مطالعه ی دقیق، فاکتور باید زیر برگه را امضا نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>