اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات گردو به ترکیه:
صادرات گردو به ترکیه، یکی از لاین های تجارت ایران با ترکیه است. در واقع بازار داخلی ترکیه، هر ساله ظرفیت بسیار بالایی را برای واردات گردوی ایرانی به این کشور دارد.

ترخیص21

صادرات گردو به ترکیه با توجه به کارایی مختلف این محصول می تواند بسیار متنوع انجام شود که صادرات پوست گردو، مغز گردو، گردو با پوست و غیره از جمله لاین های مختلف صادرات گردو به ترکیه را شامل می شوند.

همانطور که اطلاع دارید ترکیه یکی از همسایگان بسیار نزدیک ایران است و این کشور سال های زیادی است که رابطه ی تجاری، اقتصادی و سیاسی بسیار قوی با ایران دارد.

البته این روابط حسنه در تجارت، اقتصاد و سیاست می تواند از وجود یک مرز مشترک طولانی بین ایران و ترکیه نیز ناشی شود، همان مرزی که زمینه را برای یک تجارت راحت با ترکیه فراهم می کند.

تجار ایرانی، صادرات گردو به ترکیه را معمولا به صورت فله انجام می دهند تا محموله ی گردو به صورت فله وارد خاک ترکیه شود و سپس در این کشور، با توجه به استانداردهای تعریف شده در ترکیه، بسته بندی و روانه بازار گردد.

این کار باعث می شود که هزینه ناشی از بسته بندی برای صادرات محصول، بر روی دوش تجار ایرانی نیفتد و سود بیشتری در این مسیر به این بازرگانان داخلی تعلق گیرد.

گردو محصولی است که از قسمت های مختلف آن می توان در زمینه های متنوع استفاده کرد و این موضوع باعث شده تا از این محصول فرآورده های مختلفی نیز استخراج و صادر گردد. برگ، پوست، میوه، ریشه، ساقه و چوب گردو، همگی از مواردی هستند که به تنهایی می توانند یک محصول جداگانه محسوب شده و در مقادیر عمده صادر شوند.

در واقع گردو علاوه بر ارزش تغذیه ای بسیار بالا و خوش خوراک بودن، در زمینه های مختلف داروسازی، منبت کاری، رنگ رزی و طب سنتی کاربردهای فراوانی دارد و تنها با هدف قرار گرفتن در سبد تغذیه خانوار صادر نمی شود.

ایران به عنوان یکی از سه کشور تولید کننده ی انبوه گردو در دنیا، سالانه مقدار زیادی از این محصول را به کشورهای همسایه همچون ترکیه، عراق، ایالات متحده عربی و غیره صادر می کند.

استان های کرمان، کرمانشاه، همدان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی و غیره از جمله فعال ترین استان هایی می باشند که در زمینه تولید گردو فعالیت دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>