اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قیمت گردو  پس از صادرات در ترکیه:
گردو دارای انواع مختلفی است و هر یک از انواع این محصول با توجه به درجه کیفی که دارند می توانند بر روی قیمت گردو در ترکیه تأثیر بگذارند.

ترخیص22

از جمله ارقام داخلی گردو می توانیم به گردوی پوست کاغذی، سوزنی، سنگی، ضیاء آبادی، همدانی و ارقام پیوندی جمال و دماوندی اشاره نماییم؛ اما علاوه بر این انواع یک سری انواع خارجی نیز وجود دارند که ایران در زمینه ی صادرات آن ها نیز فعالیت می کند.

از جمله این ارقام خارجی می توانیم به چندلر، هارتلی، پدرو، روند، فرانکت و فرنت اشاره کنیم که اکثر آن ها از آمریکا، اسپانیا و ایتالیا وارد می شوند.

علاوه بر نوع گردو و کیفیت آن موارد دیگری هستند که می توانند بر روی قیمت گردو در ترکیه تأثیر بگذارند که یکی از این موارد مسافت بین ایران و ترکیه است.

با توجه به مسافت کوتاهی که بین این دو کشور وجود دارد صادرات به ترکیه، سودآوری خوبی برای بازرگانان ایرانی دارد. تا جایی که برخی از بازرگانان ایرانی برای اینکه بتوانند از قِبَل صادرات گردو به ترکیه سود خوبی را به دست آورند، اقدام به تأسیس شرکت های تجاری در این کشور نموده اند تا از پرداخت خیلی از هزینه های متفرقه مربوط به صادرات گردو در امان باشند.

علاوه بر این جهت صادرات گردو به ترکیه، نیاز به طی کردن مسافت طولانی جهت بازاریابی توسط تجار نیست؛ بلکه این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن برای حضور در جلسات تجاری در این کشور حضور یابند.

قیمت مغز گردو در ترکیه:
قیمت مغز گردو در ترکیه با توجه به عوامل متعددی دستخوش تغییرات می شود و اینکه مغز گردوی مورد نظر برای خوراک عادی ارائه شده و یا تنها برای مصارف پخت و پز، یکی از عوامل تعیین کننده قیمت مغز گردو در ترکیه است.

معمولا مغزهایی که برای خوراک عادی و به عنوان آجیل ارائه می شوند با کیفیت تر هستند و نمونه های خورشتی اصولا کیفیت پایین تری دارند. با توجه به این موارد قیمت مغز گردوی آجیلی بالاتر از قیمت مغز گردوی خورشتی است.

علاوه بر این، این موضوع که گردوها در بسته بندی هایی چند کیلویی و یا چند گرمی ارائه شوند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

هر چقدر مقدار گردوی موجود در این بسته بندی ها بیشتر باشد به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود؛ پس دلیل دیگری که می تواند بر روی قیمت مغز گردو در ترکیه تأثیر بگذارد، مقدار گردوی موجود در بسته بندی ها است.

قیمت پوست گردو در ترکیه:
یکی دیگر از لاین های صادرات گردو به ترکیه، صادرات محموله های پوست گردو می باشد. پوست گردو یکی از محصولات مربوط به گردو است که در کشوری مانند ترکیه، مصارف بسیار زیادی دارد و این محصول به عنوان سوخت مورد نیاز شرکت های تولیدی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پوست گردو در ترکیه نیز با توجه به عواملی مانند کاربردها، نوع بسته بندی، مقدار هر بسته، هزینه های حمل و نقل بین المللی، هزینه های گمرکی و غیره متغیر است.جالب است بدانید که علاوه بر ترکیه، صادرات پوست گردو به کشوری مانند روسیه نیز در حجم خیلی بالایی از جانب ایران انجام می شود.

قیمت پوست گردو در ترکیه به نسبت روسیه بسیار پایین تر است؛ چرا که روسیه از این محصول به عنوان سوخت مستقیم و مصارف خانگی نیز استفاده می کند و همین موضوع باعث می شود که تقاضا برای خرید پوست گردو در این کشور بسیار بالا باشد. با توجه به این موضوع هر کجا تقاضا بالاتر باشد قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

اما در ترکیه این موضوع صدق نمی کند و از پوست گردو برای مصارف خانگی و گرم کردن منازل استفاده نمی شود؛ با این حال ترکیه نیز در کنار روسیه یکی از کشورهای مقصد برای صادرات پوست گردوی ایرانی قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>