اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وضعیت صادرات رب گوجه فرنگی به روسیه:
روسیه یکی از مهم ترین بازارهای هدف برای صادرات رب گوجه فرنگی از ایران است. فرایند صادرات به روسیه به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد، چرا که بازارهای روسیه برای خرید مواد غذایی بسیار حساس و دقیق هستند.

ترخیص24

فرایند حمل مواد غذایی به کشور روسیه از ایران از طریق مرز آبی یا حمل و نقل زمینی یا هوایی انجام می شود. استانداردهای هر ماده غذایی مشخص می کند که بهترین روش حمل و نقل تا کشور روسیه کدام است.

برای صادرات رب گوجه فرنگی به روسیه معمولاً بسته بندی های مختلفی در نظر گرفته می شود.

متداولترین بسته بندی همان قوطی های فلزی هستند که در وزن مختلف از کارخانه به سمت گمرک برای صادرات ارسال می گردد. این قوطی ها برای حمل و نقل، ساده تر و بهتر هستند چرا که در برابر ضربه، تقریباً مقاوم می باشند.

دسته بندی دیگری که برای صادرات رب گوجه به روسیه انتخاب می شود قوطی های حلبی بزرگ است. این حلبی ها هم مقاوم هستند و برای حمل و نقل با مقادیر بالا انتخاب می شوند.

برای صادرات رب گوجه فرنگی به روسیه بسته بندی های دیگری هم در نظر گرفته می شود که شامل ظروف شیشه ای یا رب گوجه در ساشه های بسته بندی با وزن بسیار کمتر از یک قوطی رب است.

نحوه بسته بندی رب گوجه فرنگی از سوی مشتری اعلام می شود. استاندارد های صادرات رب از ایران به روسیه از طریق شرکت صادر کننده و شرکت وارد کننده همواره کنترل می شود.

یکی از این استانداردها، استانداردی است که از سوی سازمان غذا و داروی ایران صادر می گردد که نشان دهنده سلامت مواد غذایی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>