اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهترین راهکارها برای افزایش صادرات گردو:
اکنون که مشکلات واردات گردو را به طور اجمالی عنوان کردیم شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که چاره کار دقیقاً چیست و چگونه می توان صادرات گردو را افزایش داد؟

ترخیص27

ارائه راهکارهایی که بتواند مراحل صادرات گردو را ساده تر کند می تواند آمار صادرات این میوه مغذی را بسیار افزایش دهد. نبودن قوانین دست و پاگیر در گمرکی برای صادرات انواع گردو از ایران به کشورهای خارجی یکی از این راه حل ها است.

صادرات انواع گردو به شرطی بیشتر می شود که گردوها مرغوب باشند و ارزش تغذیه ای آنها به اثبات برسد. حجم قابل توجهی از گردوی ایرانی به همراه پوست صادر می شود؛ البته صادرات مغز گردو هم جایگاه شناخته شده ای دارد.

صادرات گردوی ایرانی به بیشتر از 30 کشور جهان انجام می شود؛ کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکیه و کشورهای اروپایی مانند آلمان و انگلستان بهترین بازار برای واردات گردو از ایران هستند.

استان های همدان، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و خراسان مرکزی، بهترین مناطق را برای کاشت درختان گردو در اختیار دارند. درصد زیادی از گردوی صادراتی از این استان ها به دست می آید.

چه عواملی بر قیمت واردات گردو یا صادرات آن موثر است؟
واردات گردو و یا صادرات آن با توجه به اینکه به صورت گردو همراه با پوست یا مغز گردو باشد قیمت متفاوتی دارد.

همین عامل جزو اولین فاکتورهای موثر در قیمت صادرات گردو معرفی می شود. انواع گونه های گردو در فصل های مختلف سال به بار می نشیند. در تمام فصل ها می توانید گردو های مرغوب را در بازار پیدا کنید. قیمت گردوها با توجه به همین فصل برداشت تعیین می شود.

بهترین و مرغوبترین گردوی ایرانی، گردوی تویسرکان همدان است که هر ساله حجم قابل توجهی از آن تولید می شود و به بازارهای داخلی در سراسر کشور ارائه می شود. صادرات گردوی تویسرکان یک منبع درآمدزا برای باغداران این نواحی می باشد.

میزان تقاضا در بازارهای خارجی برای خرید گردوی ایرانی عامل دیگری است که در قیمت صادرات گردو تأثیرگذار است.

گردوهای مرغوب ایرانی به کشورهای ترکیه، آلمان ایتالیا و عراق صادر می شوند. تغییرات قیمت ارز و مرغوب بودن گردوها عوامل دیگری هستند که قیمت گردو را برای صادرات تحت تأثیر قرار می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>