اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات گردو یا واردات نهال گردو؟
واردات گردو می تواند به باغداران و کشاورزان و درآمدزایی آن ها آسیب جدی وارد کند. با این حال چاره دیگری وجود دارد که می تواند بهترین فرصت برای تولید گونه های مشابه خارجی را برای داخل کشور فراهم کند.

ترخیص28

واردات نهال گردو از گونه های مختلف باعث می شود باغداران در باغ های خود داخل ایران، گردوهای اصلاح شده یا گردوهای خارجی را پرورش دهند و هم بازارهای داخلی را تامین کنند و هم نیاز به واردات گردو مرتفع خواهد شد.

در بحث واردات نهال گردو با نهال گردوی پیوندی، نهال گردوی فرانسوی، نهال گردوی خوشه ای، نهال گردوی اسرائیلی، نهال گردو کانادایی، نهال گردو شیلی، نهال گردو هاروارد، نهال گردو هارتلی و ده ها گونه دیگر سر و کار داریم.

اگر این نهال ها طبق مجوز واردات گردو، نهال گردو و سازمان جهاد کشاورزی وارد کشور شوند و هر کدام در مناطق مخصوص به خود پرورش داده شوند، همان گردوهایی را که قرار است از خارج وارد ایران شود تولید خواهند کرد.

درختان گردو که به واسطه نهال گردو، پرورش داده می شوند، گردوهای مرغوب را تولید می کنند. این بهترین راهکار برای رفع نیاز ایران به واردات گردو است.

خرید و فروش انواع گردو و خرید و فروش نهال گردو در بازار کشاورزی بسیار پر طرفدار و پر تقاضا است. در حال حاضر بزرگ ترین نهالستان های گردو در استان های آذربایجان به پرورش نهال های گردو از گونه های ایرانی و گونه های وارداتی مشغول هستند.

این می تواند یک فرصت امیدوارکننده برای تولید گردوهای مرغوب و صادرات گردو باشد که در نتیجه، افزایش درآمد و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

صادرات گردو به ترکیه:
ترکیه یکی از همسایگان بسیار نزدیک ایران است و این کشور سال های زیادی است که رابطه ی تجاری، اقتصادی و سیاسی بسیار قوی با ایران دارد.

البته این روابط حسنه در تجارت، اقتصاد و سیاست می تواند از وجود یک مرز مشترک طولانی بین ایران و ترکیه نیز ناشی شود، همان مرزی که زمینه را برای یک تجارت راحت با ترکیه فراهم می کند.

تجار ایرانی، صادرات گردو به ترکیه را معمولا به صورت فله انجام می دهند تا محموله ی گردو به صورت فله وارد خاک ترکیه شود و سپس در این کشور، با توجه به استانداردهای تعریف شده در ترکیه، بسته بندی و روانه بازار گردد.

این کار باعث می شود که هزینه ناشی از بسته بندی برای صادرات محصول، بر روی دوش تجار ایرانی نیفتد و سود بیشتری در این مسیر به این بازرگانان داخلی تعلق گیرد.

صادرات گردو به عراق:
عراق یک کشور جنگ زده است که در سال های اخیر آسیب های جدی زیادی را در زمینه ی تجارت، اقتصاد، سیاست و غیره متحمل شده است؛ همین آسیب های جدی باعث شده تا این کشور ظرفیت بالایی برای واردات انواع محصولات خوراکی و غیر خوراکی داشته باشد.

از این رو، ایران یکی از بهترین گزینه ها برای تامین نیازهای داخلی عراق محسوب می شود که سالانه محموله های مختلفی را با هدف صادرات، روانه ی این کشور جنگ زده می نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>