اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

در ابتدای ارسال مرسوله به این روش، تنها کالا های سبک و گران قیمت جابجا می شدند؛ اما، پس از گذشت چند سال و پیشرفت تکنولوژی و تولید هواپیما های مدرن، این کار تبدیل به یک صنعت مجزا شد و هواپیما های ترانزیت نقش مهمی در زندگی بشر ایفا کردند.

ارسال مرسوله از طریق پست هوایی باعث شد تا تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل بین المللی رخ دهد و هواپیماهای باربری کم کم جای پست ریلی را بگیرند؛ کشورهای پیشرفته با دیدن ویژگی های بی نظیر هواپیما های باربری دستور ساخت این نوع هواپیماها را صادر و برای ورود به این صنعت مدرن اعلام آمادگی کردند.

پست سریع بین الملل یا اکسپرس چیست؟

پست بین المللی اکسپرس یک راه مطمئن و سریع برای ارسال مرسوله به داخل و خارج کشور است. در این روش از ارسال، ابتدا مشتری باید به دنبال شرکت هایی باشد که این خدمات را ارائه می دهند. سپس، شرکت حمل و نقل به دنبال بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین راه ممکن برای ارسال کالا می گردد. پس از اینکه مشتری هزینه مربوط به ارسال را پرداخت کرد، رسید دریافت می کند.

در این زمان منتظر دریافت پیامک تحویل می ماند. توجه داشته باشید که زمان های ارسالی تقریبی بوده وهیچ شرکتی اقدام به تعیین زمان دقیق برای تحویل کالا نمی کند. چراکه ممکن است اتفاقات غیرمترقبه ای در طول حمل و نقل بروز کند که این یک امر کاملا طبیعی است.

در واقع، پست اکسپرس برای این است که کالا در سریع ترین زمان ممکن به دست گیرنده برسد؛ این بدان معنا نیست که پست های پیشتاز بین المللی باید ظرف 1 الی 3 روز کاری به دست گیرنده برسند؛ البته، برخی از مواقع این امر نیز میسر بوده.

اما به طور کلی حمل و نقل بین المللی به معنای ارسال کالا با بهترین روش و در عین حال سریع ترین راه می باشد؛ امنیت ارسال از طریق این راه پستی نیز هرگز نباید فراموش شود، به گونه ای که شرکت های ارائه دهنده، تماما کالا های ارسالی شما را ضمانت کرده و در صورت بروز خسارت، تمام هزینه ها را متقبل می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>