اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

رایج ترین محصولی که بااین روش ارسال می شود، نامه ها و پاکت های بزرگ و کوچک پستی هستند که حاوی مدارک و اسناد معتبر هستند؛ معمولا، ارسال این نوع اسناد به دلیل سایز کوچکی که دارند بسیار سخت است؛ چراکه تقریبا هیچکدام از هواپیما های باربری این نوع کالا های کوچک را جابجا نمی کنند؛ از این رو، شرکت های حمل و نقل بین المللی اکسپرس برای این کار راه اندازی شده اند تا نیاز افراد جامعه را برطرف کنند.

ارسال بسته های صنعتی و تجاری به صورت تکی و چندتایی نیز از طریق این نوع پست انجام می شود. ارسال تکی محصولات تجاری یا صنعتی اگر از طریق ترانزیت و هواپیما های باربری انجام شود، هزینه ای بسیار گران به همراه خواهد داشت؛ از این رو، این روش هرگز مقرون به صرفه نخواهد بود و بهتر است از طریق پست های پیشتاز بین المللی صورت گیرد هزینه ارسال کالا به این روش هم از نظر هزینه به صرفه بوده و هم بسیار سریع تر از سایر روش ها انجام می شود.

ما در مجموعه ستاره آبی دریا قادر به حمل بار سنگین هوایی، حمل مایعات، حمل انواع باتری، حمل کالاهای خطرناک، حمل Door To Door و سرویس حمل اسناد هستیم و می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

پست بین المللی جمهوری اسلامی ایران

در جمهوری اسلامی ایران هم قوانین مخصوصی به منظور انجام پست بین المللی وضع شده اند که این قوانین هم شرکت های پستی خصوصی و هم ترانزیت فرودگاهی را در بر می گیرند و کلیه شرکت ها و ارگان ها پستی ملزم به رعایت این قوانین هستند؛ برای مثال تمامی بسته های پستی باید قبل از ارسال چک شوند.

زیرا محتوای آن ها باید مطابق با قوانین کشور باشد؛ یکی دیگر از قوانین، اشاره به این موضوع دارد که ارائه خدمات بین المللی پستی تنها توسط واحد های خدمات پستی امکان پذیر است. طبق تعریف، واحد خدمات پستی نهادی خصوصی یا دولتی است که برای انجام این کار از دولت مجوز گرفته باشد. کلیه شرکت های پستی در صورت عدم رعایت قوانین قانون امور گمرکی کشور، اجازه فعالیت ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>