اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

پست پیشتاز بین المللی، به دلیل آن که خدمات منحصر بفردی ارائه می دهد بسیار محبوب بوده و اکثر تاجران خرده فروش از این روش برای ارسال اجناس خود استفاده می کنند. در ادامه شما را با چند مورد از خدماتی که در این روش ارائه می شود آشنا می کنیم.

بسته بندی کالا در مبداء و مقصد

یکی از بهترین خدماتی که شرکت های حمل و نقل بین المللی پیشتاز ارائه می دهند، بسته بندی رایگان کالا در مبداء و همچنین در مقصد می باشد. این کالا ها توسط کارمندان باتجربه به صورت ایمن و تضمین شده بسته بندی می شوند. معمولا برخی از شرکت های باربری بین المللی هیچ مسئولیتی در قبال آسیب محصولات به گردن نمی گیرند. این ویژگی شرکت های پست پیشتاز باعث شده است تا اکثر افراد به این روش مدرن اعتماد کنند.

بیمه کردن محصولات ارسالی

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های پست سریع بین الملل ارائه می دهند، بیمه کردن کالاهای باارزش و خطرناک است. بسیاری از جواهرفروشان برای ارسال کالا به دست مشتری در نقاط مختلف جهان با چالش مواجه هستند. چرا که جابجبا کردن این محصولات گران قیمت، کاری بسیار سخت است که تنها از عهده شرکت های پست پیشتاز بین المللی برمی آید؛ این شرکت ها با بیمه کردن این کالا ها به مشتریان تضمین می دهند که در صورت مفقود شدن یا بروز هرگونه خسارت، هزینه آن را متقبل شوند.

ردیابی آنلاین محصولات ارسالی

تا همین چندسال پیش، هنگامی که یک محصول را به سایر نقاط کشور یا جهان ارسال می کردیم، هیچ اطلاعی در خصوص زمان تحویل آن در دست نداشتیم. اما با گسترش اینترنت و راه اندازی اپلیکیشن های کاربردی، این امکان برای افراد مهیا شد تا به راحتی بتوانند محصولات خود را ردیابی کنند و از زمان تحویل آن به مقصد مطلع شوند؛ این سیستم ردیابی که (Tracking) نام دارد در تمام شرکت های بین المللی پست اکسپرس فعال بوده و افراد می توانند از آن استفاده کنند.

سرویس درب به درب

این سرویس، شامل دریافت کالا از درب منزل مشتری و تحویل آن به درب مقصد یا گیرنده می شود. سرویس حمل door to door را به جرات می توان بهترین ویژگی شرکت های اکسپرس دانست. در این روش تنها با برقراری تماس با شرکت مربوطه و ارائه جزئیات محصول، ظرف چند ساعت کارکنان شرکت به محل گیرنده رفته و با دریافت کالا و هزینه ارسال اقدام به ثبت سفارش می کنند؛ در اینجا شما فقط کالای مورد نظر را با هزینه ارسال تحویل خدمه شرکت داده و از آن ها رسید دریافت می کنید.

انبارداری مدرن

انبارداری به سبک نوین را می توان جزو بهترین خدماتی دانست که شرکت های پست سریع بین الملل ارائه می دهند. انبارهایی که دارای مکان های مخصوص برای هر محصولی می باشند. به طور مثال، کالا های گران قیمت و خطرناک دارای یک انبار مخصوص بوده و اسناد و پاکت های نامه نیز در یک مکان منحصربفرد نگهداری می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>