اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

پست پیشتاز بین المللی به دلیل اینکه از طریق پست هوایی انجام می شود. از همین رو باید قوانین کشور های مبدا و مقصد را کاملا رعایت کند. به طور مثال ورود مشروبات الکلی و لباس های نامناسب به کشور ایران ممنوع است.

این بدان معناست که ورود و خروج چنین محصولاتی در زمره پست پیشتاز بین المللی ایران قرار نمی گیرد. همچنین این قانون تنها شامل ایران نشده و بسیاری از کشور های دیگر از ورود کالا هایی که مغایر با فرهنگ و قوانین داخلی آن ها باشد جلوگیری می کنند.

برخی از کالاهایی که به صورت عمومی در سطح جهانی غیر مجاز هستند شامل حمل و نقل تجهیزات نظامی، حیوانات وحشی و گونه های خاص، مواد مخدر، انواع سلاح های گرم و سرد، انواع دارو، روزنامه و مجلات غیراخلاقی، انواع مکنت ها، انواع پودر، انواع مایعات، مواد منفجره و قابل اشتعال و غیره می شوند؛ ارسال این کالاها از طریق پست بین المللی پیشتاز نه تنها در ایران، بلکه در سایر نقاط جهان نیز ممنوع می باشد و هیچ شرکتی حق جابه جایی آن ها را ندارد.

پست بین الملل کی باز می شود؟

این سوالی است که ممکن است بسیاری از افراد پس از ارسال مرسولات خود با آن مواجه شوند؛ علت هم تاخیر در ارسال این مرسولات می باشد؛ اما همانطور که گفته شد معمولا شرکت های پستی نمی توانند زمان دقیق رسیدن مرسولات را مشخص کنند زیرا بسیاری از دلایل می توانند موجب تاخیر در این زمان شوند؛ برای مثال ممکن است مشکلی در کشور مقصد به وجود آمده باشد و بسته های پستی در فرودگاه معلق مانده باشند؛.

اما نکته مهم در این است که با استفاده از شرکت های پست بین الملل اکسپرس شما می توانید این احتمالات را تا حد ممکن کاهش داده و با دریافت کد رهیابی از وضعیت بسته های خود آگاه شوید؛ همچنین از مشتریان عزیز انتظار می رود که با کمی صبر و تحمل بیشتر با شرکت های پستی برای بر طرف نمودن مشکلات پیش آمده همکاری نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>