اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

پست بین المللی اکسپرس به عنوان یک روش نوین حمل و نقل دارای مزایای منحصر بفردی است که در ادامه چند مورد آن را به شما معرفی می کنیم.

سرعت بالا در عین حال ارزان

پست بین الملل پیشتاز علاوه بر اینکه کالا ها را در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده می رساند، بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد؛ به گونه ای که اگر همین محصول را با هواپیما های ترانزیت ارسال کنیم، علاوه بر کاغذبازی های اداری باید هزینه زیادی نیز متقبل شویم. از این رو، ارسال از طریق شرکت های حمل و نقل پیشتاز بین المللی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

عدم نیاز به کاغذبازی اداری

یکی از مزایای پست سریع بین الملل، عدم نیاز به کاغذ بازی اداری می باشد. معمولا، برای ارسال کالا های مختلف از طریق فرودگاه و گمرک باید به قسمت کارگو فرودگاه رفته و با ثبت سفارش و پرکردن فرم های مختلف اقدام به ارسال مرسولات کرد. این امر نیاز به زمان زیادی داشته که بسیاری از افراد حوصله چنین کاری را ندارند. شرکت های پست بین المللی پیشتاز با دریافت مرسولات تمام فرایند مربوط به ارسال را انجام داده و شما تنها هزینه ارسال را پرداخت خواهید کرد.

بهره مندی از خدمات ویژه

یکی دیگر از مزایایی که این روش پستی دارد، بهره مند شدن از خدماتی است که شرکت های مختلف ارائه می دهند. به طور مثال، به ازای هر چندبار ارسال، یک ارسال رایگان به شما تعلق می گیرد. البته، تنها برخی از شرکت ها دست به چنین کار هایی می زنند. برخی دیگر از خدماتی که می توان به آن اشاره کرد شامل تخفیف های فصلی، کارت های هدیه و … می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>