اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پست

معمولا، هزینه ارسال مرسولات بستگی به وزن و نوع محصول دارد؛ به گونه ای که هرچقدر وزن مرسولات بیشتر باشد به طبع هزینه ارسال آن نیز بیشتر می شود. همچنین، نوع مرسولات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محصولات گران قیمت مانند طلا هزینه بیشتری را شامل می شوند.

البته نحوه محاسبه قیمت ارسال مرسوله به عوامل متعدد دیگری هم بستگی دارد؛ برای مثال اگر از کشور مبدا به کشور مقصد پروازی وجود نداشته باشد قیمت پست به این کشور قطعا بیشتر می شود؛ یا مثلا اگر کالای شما نیاز به حمل و نقل در شرایط خاص و ویژه ای را داشته باشد (مثلا کالا هایی که نیاز به فریز شدن دارند) طبعا هزینه ارسال هم بیشتر خواهد شد.

نکته دیگری که در هزینه های پستی تأثیر دارد، بعد مسافت است. به طبع هرچه فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد، هزینه ارسال نیز بیشتر می شود. از این رو، قبل از ارسال مرسولات خود این فاکتور ها را در نظر بگیرید.

پست بین المللی DHL

شرکت پستیDHL یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های پست بین الملل می باشد که در سال1969 تأسیس گردید. پست DHL با در اختیار داشتن بهترین سیستم های حمل و نقل مثل قطار ها، حمل و نقل دریایی، هواپیما ها و …. خدمات پستی را در گسترده ترین حالت ممکن و با بهترین کیفیت انجام می دهد و بیشتر از 180 کشور را پوشش می دهد؛ این شرکت در سال 1975 در کشور ایران تأسیس گردید و خدمات پستی را با قیمتی بالاتر از سایر شرکت ها انجام می داد؛ علت این تفاوت در قیمت، سرعت عمل بالاتر و کیفیت ارسال بهتر بود. در حال حاضر به علت تحریم های ایران، پست DHL امکان فعالیت در کشور را ندارد.

پست بین المللی EMS

EMS یک سرویس پستی اکسپرس بین المللی برای اسناد و کالا ها است. اتحادیه جهانی پست، تعاونی EMS را برای توسعه تحویل سریع در سراسر جهان ایجاد کرد. تعاونی EMS همکاری بین سازمان های پستی عضو را ارتقا می دهد. این تعاونی به آن ها اجازه دهد خدمات تحویل EMS جهانی را با کیفیت بالا ارائه دهند. در حال حاضر در ایران پست پیشتاز EMS یکی از سریع ترین سرویس های پستی می باشد که کلیه عملیات پستی مربوطه را با بالاترین سرعت انجام می دهد.

پست بین المللی زمینی

حمل مرسولات به شیوه زمینی از طریق کامیون های تزانزیت و راه های زمینی به کشور های دیگر انجام می شود؛ البته لازم به ذکر است که امکان ارسال همه کالا ها به این شکل میسر نمی باشد و تایید ارسال کالای مورد نظر با این روش به عهده شرکت های پستی می باشد؛ گفتنی است استفاده از پست بین المللی در مقایسه با دیگر روش های ارسال مقرون به صرفه تر بوده و البته زمان بر تر می باشد.

پست بین المللی تهران

شرکت های بسیاری در پایتخت، اقدام به انجام فعالیت های پستی نموده اند. بسیاری از این شرکت ها ممکن است در سایر شهر ها نیز دارای شعب مختلفی باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>