اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایرو

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای ( ایرو) INTERNATIONAL ROAD TRANSPORT UNION این اتحادیه وظیفه حمایت از حمل و نقل جاده ای را در تمام دنیا بر عهده دارد. اتحادیه حمل و نقل جاده ای بین المللی یک سازمان حمل و نقل جاده ای است که از منافع رانندگان و متصدیان حمل و نقل انواع وسیله نقلیه جاده ای از جمله اتوبوس، تاکسی، کامیون و... به منظور توسعه حمل و نقل کارا و رشد اقتصادی کشورهای عضو در این زمینه در سراسر جهان حمایت می کند.

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای ( ایرو) در 23 مارس سال 1948 در ژنو پس از جنگ جهانی دوم و افزایش حجم مبادلات بازرگانی به ویژه حمل و نقل جاده ای برای کشورهای اروپایی با تلاش های کشورهای چون سوئد، هلند و فرانسه تأسیس شد.

مدتی بعد توسط شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل و شورای اروپا به عنوان مشاور سازمان ها و شرکت های حمل و نقل انتخاب گردید. با وجود اینکه ایرو در ابتدا مسائل خاص اروپا را مد نظر داشت اما پس از مدتی به عنوان تنها سازمان بین المللی نماینده حمل و نقل جاده ای شناخته شد و توسط سازمان های بین المللی از آن خواسته شد که تجربیاتش را در اختیار کلیه کشورهای جهان قرار دهد.

اتحادیه ایرو هر دو سال یکبار کنگره ای در یکی از کشورهای مورد توافق اعضا تشکیل می دهد و ضمن ارائه راهکارهای اجرایی به اعضای خود، این فرصت را به آنها می دهد تا به صورت حضوری مشکلات خود را مطرح نموده و از هم فکری و کمک دیگر اعضا بهره ببرد.

هم اکنون ایرو دارای 152 عضو از جمله کشور ایران بوده و شامل دو گروه از اعضا است: اعضای فعال (فدراسیون حمل و نقل جاده ای) و وابسته (شرکتها و افرادی که به فعالیت های اتحادیه علاقه مند). اعضای فعال شامل 104 عضو از جمله اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و اعضای وابسته شامل 48 عضو از جمله شرکت های اسکانیای سوئد می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>