اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برش فلزات

دستگاه های برش لیزر فایبر دستگاهی مخصوص برش فلزات است، که در نسل جدید این دستگاه غیر فلزات را نیز برش می دهد.

دستگاه های دو بعدی برش فایبر فلزاتی همچون ورق های فلزی و همچنین لوله و پروفیل را برش می دهد و دستگاه های با توان لیزر بالا برش های ورق ها و پروفیل های فلزی از جنس آهن، استیل، آلومینیوم و سایر فلزاتی که محدوده ضخامت آنها در اندازه های بزرگ تر می باشد را شامل می شود.

مشتریان دستگاه برش لیزر صنایعی نظیر صنایع فلزی که مواد مصرف آنها ورق های فلزی و کار ورق کاری را انجام می دهند، همچنین صنایع فلزی که مواد مصرفی آنها لوله و پروفیل های صنعتی می باشد، و صنایع با تکنولوژی پیشرفته تک بعدی که برای تولیدات خود نیازمند برش های دقیق هستند، که این دستگاه می تواند تولید آنها را بسیار تسهیل کند.

مدت زمان تحویل دستگاه بعد از سفارش

از آنجایی زمان تحویل دستگاه به مشتری بعد از سفارش نیازمندچند مرحله است، بنابراین ممکن است حمل و نقل و مدت تحویل به مدت دو ماه به طول بیانجامد.

بخش اول این زمان بندی مربوط به تولید دستگاه است، و مدت زمان ارسال دستگاه از محل تولید مبدا تا بندر مقصد در ایران بخش دوم زمان بندی را تشکیل می دهد. بخش سوم نیز مربوط به زمان لازم برای ترخیص و تحویل دستگاه در محل کارخانه مشتری می باشد.

دستگاه لیزر دارای قطعات و قسمت های مختلفی است که امکان انتخاب و ساخت مطابق با نیاز مشتری را می دهد، اصلی ترین قسمت ها شامل توان برش دستگاه، تعداد میز دستگاه، برند منبع تولید لیزر و هد دستگاه هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>