اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چگونه محصولات وارداتی را بشناسیم؟
برای شناخت محصولات وارداتی به ایران، باید شرایط را سنجید و سپس اقدام کرد. وارد کردن کالاهای بدون مجوز و غیر استاندارد می تواند موجب زیان اقتصادی شود.

صادرات4

برای محصولات وارداتی به ایران که جنبه خوراکی دارند، باید ابتدا، مجوزها و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت کرد. برای اقدام در زمینه اجناس خوراکی پر متقاضی، باید پیش از خرید به اخذ مجوز محصولات وارداتی به ایران از سازمان غذا و دارو اقدام کرد.

امروزه ابزاری که در زمینه تکنولوژی کاربرد دارند از پر متقاضی ترین محصولات وارداتی به ایران هستند. گوشی های هوشمند جزو پرسودترین کالاهای وارداتی ایران محسوب می شوند. این نوع گوشی ها در چین کم هستند بنابراین واردات این محصولات از چین برای واردکننده ارزان تمام خواهد شد.

لوازم دیگر مثل لپ تاپ، گوشی و دیگر ابزارهای الکترونیکی ارزش زیادی دارند و هزینه تولید آنها کم است، بنابراین با خرید این ابزار به قیمت ارزان و افزایش نرخ آنها، می توان سود بالایی از فروش آنها به دست آورد. بازی هایی که در بازار ارائه می شوند از تنوع زیادی برخوردار هستند و با انتخاب و وارد کردن آنها می توان سود زیادی را به دست آورد.

واردات لوازم آرایشی یکی دیگر از اجناس پر متقاضی است که سود زیادی دارد. با انتخاب این نوع از اجناس و وارد کردن آن به کشور و فروش آن به قیمت بیشتر می توان سود بالایی کسب کرد، زیرا در کشور ما متقاضیان این نوع از محصولات زیاد بوده و واردات این نوع محصول تجارتی موفق به شمار می رود.

بنابراین می توان گفت که این محصولات جزو محصولات وارداتی به ایران هستند که سود زیادی دارند. علاوه بر آنچه که گفته شد محصولات وارداتی به ایران، زیاد هستند و برای بسیاری از افراد شناخته شده نیستند.

در بخش صنعت، تولید بسیاری از لوازم بهداشتی، نیازمند مواد اولیه است که باید از کشورهای دیگر وارد شود.

این مواد اولیه وارداتی در شرایطی که با ارز مرجع وارد شوند، سود بسیار زیادی برای افراد وارد کننده خواهند داشت. این مواد اولیه گاه با 50 درصد سود و در مواردی تا 100درصد سود برای واردکننده، خواهند داشت.

محصولات وارداتی به ایران نظیر خودرو، از دیگر کالاهایی است که واردات آن، سود زیادی عاید افراد وارد کننده می کند. این دسته از واردکنندگان با ارز مبادله ای یا ارزی که به عنوان ارز مرجع شناخته می شود، خودرو خود را وارد بازار کرده و با ارز نرخ آزاد، آن را می فروشند تا با افت و خیز بازار ارز، 30درصد سود ببرند.

قطعات یدکی خودرو و کامپیوتر از دیگر محصولات وارداتی به ایران هستند. قطعات یدکی خودرو و کامپیوتر به دلیل عدم نظارت دولت بر نحوه فروش آنها، جزو پرسودترین کالاها محسوب می شوند.

به طور کلی محصولات وارداتی به ایران را می توان به کالاهای مصرفی، کالاهای واسطه ای و کالاهای سرمایه ای تقسیم کرد که هر یک در زمینه های مختلف تولیدی و مصرفی کاربرد دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>