اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معرفی کشورهای واردات کننده محصولات به ایران:
صادرات و واردات از مهم ترین بخش های تجارت می باشند و ایران از جمله کشورهایی است که در این دو حوزه جزء برترین کشورهای منطقه می باشد.

صادرات5

می توان گفت که کشورهای آسیای شرقی عمده ترین وارد کننده های انواع کالا می باشند به عنوان مثال انواع کالاهای وارداتی ایران از کشورهایی مانند چین، امارات، کره، ترکیه و آلمان می باشد.

واردات ایران در حوزه های مختلفی صورت می گیرد که در این بحث از لیست مهم ترین کالاهای وارداتی به ایران نام خواهیم برد.

می توان گفت که کشورهای آسیای شرقی عمده ترین وارد کننده های انواع کالا می باشند به عنوان مثال انواع کالاهای وارداتی ایران از کشورهایی مانند چین، امارات، کره، ترکیه و آلمان می باشد.

واردات ایران در حوزه های مختلفی صورت می گیرد که در این بحث از مهم ترین لیست کالاهای وارداتی به ایران نام خواهیم برد. ماشین آلات و وسایل نقلیه از مهم ترین واردات ایران می باشد

با بررسی های انجام شده در گمرک ایران می توان به خوبی متوجه افزایش واردات ماشین آلات و لوازم فنی و یدکی انواع ماشین ها از جمله سنگین و سبک بود.

این لوازم بیشتر از بندرهای کشور وارد می گردند یکی از علت های افزایش واردات خودرو به ایران توجه به صنعت خودرو سازی می باشد و علت توجه به این صنعت افزایش اشتغال زایی و افزایش درآمد می باشد.

در داخل کشور فعالیت های زیادی برای پیشرفت در این صنعت انجام شده است و حتی برنامه هایی طولانی مدت برای آینده و تعداد تولید ماشین در ایران نوشته شده است.

با توجه به تمام توان کارخانه های تولید ماشین باز نیاز کشور به انواع ماشین ها جبران نمی شود و واردات ایران در زمینه واردات ماشین ها و لوازم فنی آنها به طور مستمر انجام می گیرد بسیاری از تولید کنندگان ماشین که در قدیم کار می کردند از کار کناره گرفته اند و اکثر افرادی که اخیر وارد بازار شده اند قطعات را وارد و به تولید ماشین اقدام می کنند.

در لیست واردات ایران در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جرثقیل های برجی.
  • قطعات ماشین های حفر زمین.
  • قطعات برای تولید وسایل حمل و نقل کالا.
  • لوازم لازم برای ماشین سازی.
  • ماشین های بافندگی.
  • مواد شیمیایی.

انواع مواد شیمیایی به منظور استفاده در بسیاری از کارخانه و مراکز صنعتی و غیر صنعتی با مقدار مختلف از جمله واردات به ایران می باشد. این محصولات یک از بزرگ ترین محصولات وارداتی به شمار می رود که در صورت عدم ورود مواد اولیه، فعالیت بسیاری از صنایع تعطیل خواهد شد.

واردات ایران در زمینه مواد غذایی:
واردات مواد غذایی در بخش های مختلفی به ایران انجام می شود که می توان به ذرت دامی، برنج، لوبیای سویا، جو، کنجاله و سایر قطعات بی استخوان منجمد گاو اشاره نمود این واردات از اساسی ترین کالا ها در زمینه مواد غذایی می باشند.

واردات گوشی تلفن همراه:
واردات گوشی تلفن همراه از طریق واردات با نظارت و یا قاچاق وارد ایران می شود و کسانیکه این کالا را خرید می کنند می توانند با استفاده از کد پروانه الکترونیکی از قاچاق یا عدم قاچاق بودن تلفن همراه مطمئن شوند.

بازرگانانی که در کار واردات کالا هستند می دانند که محصولات وارداتی به ایران که سود داشته باشند در هر فصل متفاوت بوده و با شرایط مختلف تغییر می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>