اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات ماشین آلات دست دوم از چین، آلمان و ترکیه:
ایران یکی از کشور هایی است که بیش ترین واردات ماشین آلات صنعتی دست دوم را دارد به طوری که شرکت های تولید و تاجران فراوانی در حال واردات ماشین آلات صنعتی به ایران از کشور هایی مانند چین، آلمان و ترکیه هستند.

صادرات9

در آماری که قبل از شروع تحریم های آمریکا، سازمان گمرک منتشر کرده بود تاجران و شرکت های تولیدی ایرانی هر ساله بیش از هفت میلیارد و 559 میلیون دلار و از نظر وزنی 95 هزار تن، ماشین آلات صنتعی دست دوم از کشور های چین، آلمان و ترکیه داشته اند که در آن سال 28 درصد واردات را شامل می شود.

تاجران ایرانی و شرکت های تولیدی ایران از 100 کشور مختلف به واردات ماشین آلات صنعتی پرداخته اند که 80 درصد این کالا از کشور های چین، آلمان و ترکیه وارد شده است. ما در این مقاله به بررسی واردات ماشین آلات صنعتی دست دوم از چین، آلمان و ترکیه خواهیم پرداخت.

واردات ماشین آلات از چین:
بیش ترین واردات ماشین آلات قبل از شروع تحریم های آمریکا از کشور چین بوده است که 34 درصد از سهم کل واردات دستگاه و 47 درصد سهم وزنی دستگاه را شامل می شود.

و بعد از چین، واردات دستگاه های صنعتی از کشور امارات است که 11 درصد سهم واردات را به خود اختصاص داده است با این وجود اصالت کالا هایی که از امارات وارد می شود نیز چینی است. آمار و ارقام وارداتی از کشور امارات به ایران اعداد بسیار بالایی است که نباید امارات را به عنوان مبدا اصلی خرید کالا در نظر گرفت.

واردات ماشین آلات از کشور آلمان:
آلمان یکی از صادر کنندگان بزرگ کالا به ایران از اروپا است این کالا ها عبارتند از: کالا های پزشکی، لوازم خانگی، دندانپزشکی و ماشین آلات دست دوم و ماشین آلات دست اول است. با واردات ماشین آلات صنعتی با کیفیت آلمانی کمک هایی زیادی به تولید داخلی و خط تولید داخلی می شود.

دستگاه های صنعتی وارداتی از کشور آلمان شامل دستگاه های موتور دار، آندوسکوپی، دستگاه چاپ، چاپگر های صنعتی، پرینترف لپ تاب مارک فوجیتسو و … است که کمک های زیادی به قوی تر شدن خط تولید های ایرانی می کنند. شرکت آسان تجارت با رعایت نکات و قوانین گمرکی به واردات کالا از کشور های مختلفی مانند آلمان می کند.

واردات ماشین آلات از کشور ترکیه:
کشور ترکیه یکی از کشور هایی است که ماشین آلات با کیفیتی را تولید می کند و به صادرات آن می پردازد که این صادر 10 درصد از ارزش کل اقتصاد ترکیه را در بر می گیرد و تولید کننده ماشین آلات صنعتی در ترکیه با تکنولوژی بالا و با تکیه بر مهندسین مجرب خود با سرعت زیاد به بازار های جهانی رسیده و با کشور های بزرگی مانند چین و آلمان رقابت می کنند.

قبل از اعمال تحریم های اقتصادی ایالات متحده آمریکا بر روی ایران، ایران هر ساله 464 میلیون دلار از کشور ترکیه واردات ماشین آلات صنعتی داشته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>