اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهترین و پرسود ترین کالا برای واردات از چین:
پرسود ترین کالا های برای واردات از چین ؟ واردات از چین از کارهای پرسودی می باشد که ممکن است اشخاصی مایل به فعالیت در این زمینه باشند اما بیشتر افراد اطلاعاتی راجب آن ندارند در حالی که برای شروعفعالیت علاوه براطلاعات زیادی که نیاز دارند به کمک شرکت های بازرگانی معتر نیز نیاز دارند.

صادرات46

چین اصلی ترین وارد کنننده به ایران می باشد که هرساله حجم بالایی کالا از این کشور به کشورمان وارد می شود.

هزینه ی وارد کردن کالا از چین:
واردات از کشور چین واردات از چین هزینه هایی دارد که این هزینه ها با توجه به اینکه شما قصد وارد کردن چه کالایی را دارید متغیر است. اما در این میان سعی کنید با آگاهی کامل از قیمت ها از پرداخت هزینه های اضافی بپرهیزید. هزینه هایی که شما ممکن است متحمل شوید فقط مربوط به خرید کالا نیست و شامل مواردی چون هزینه بازرسی، هزینه گمرک، حمل و نقل کالا و بیمه کالا و… می باشد.

یکی از موارد نیاز برای وارد کردن کالا از چین تسلط به زبان و فرهنگ آنها و آگاهی به قوانین و مقررات تجارت دو کشور چین و ایران می باشد. عملی کردن این موارد از عهده هر فردی بر نمی آید و باید افراد مخصص این کار به آن رسیدگی کنند که تجربه کافی در این زمینه را دارند.

بهترین و پرسود ترین کالاها برای وارد کردن از چین:
روند وارد کردن کالا از چین به این گونه می باشد که اول باید بدانید که قصد وارد کردن چه کالایی را دارید و برای انتخاب کالا بهتر است به نیاز بازار و مشتریان دقت کنید تا بتوانید کالایی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی بفروشید تا به سود دلخواه خود برسید.

کشور چین به دلیل اینکه توانسه به درستی نیاز مصرف کنندگان ایرانی و کشور های دیگر را بشناسد در زمینه ی صادرات تبدیل به برترین صادر کننده ی کالا شده است. برای واردات از چین بهتر است به سراغ کالاهایی بروید که در سال های گذشته بیشت وارد شده و پرسودتر بوده اند چراکه واردات زیاد یک کالا نشان دهنده نیاز جامعه به آن کالا می باشد.

کالاهایی که در سال های گذشته وارد شدند عبارتند از:

  • قطعات ساختمانی.
  • لوازم خانگی.
  • ماشین آلات.
  • قطعات صنعتی.
  • مواد شیمیایی.
  • پلاستیک.
  • کاغذ.
  • قطعات کامپیوتر و موبایل.
  • لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل.

پر سود ترین و بهترین کالا های وارداتی از کشور چین کدامند ؟

با توجه به این لیست تا حدودی متوجه می شوید که چه کالاهایی مناسب وارد کردن می باشند. کالاهایی که بهتر است از این کشور وارد کنید و سود بالایی دارند شامل موارد زیر می باشند:

تلفن همراه:
تلفن همراه یکی از وسیله هایی است که هر فردی به آن نیاز دارد و تقاضای بالایی در بازار دارد. گوشی تنوع بالایی دارد و هرساله مدل های جدیدی اضافه می شوند که می تواند دلیل خوبی برای وارد کردن این کالا باشد.

لوازم خانگی( آشپزخانه):
وسائل آشپزخانه در هر خانه ای یافت می شود و بسیار پر استفاده می باشند. پر تقاضا بودن این محصول فقط مختص کشور ما نیست بلکه در سراسر جهان پرتقاضا می باشد.

چنین صادرکننده لوازم خانگی نیز می باشد که باعث شده تا مشاغلی که متقاضی این کالاها می باشند به این کشور برای واردات مراجعه کنند. قیمت لوازم چینی بسیار ارزان است که می تواند جزو کالاهایی باشد که با حداقل بودجه می توان به سود بالایی رسید.

کامپیوتر و لپ تاپ:
از کالاهای پرسودی که می توان از چین وارد کرد لپ تاپ و کامپیوتر می باشد که روزبه روز با پیشرفت تکنولوژی تقاضای آن در حال رشد می باشد. این کالا از چین با قیمت ارزان وارد ایران می شود که می تواند زمینه ساز سود بیشتتری باشد.

قطعه های الکترونیکی:
قطعه های الکترونیکی از کالاهایی می باشد که مورد نیاز بسیاری از شغل ها می باشد و هرساله قطعه های با تعداد بالا و قیمت پایین از چین به کشور ما صادر می شود چراکه چین یکی از بهترین تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی می باشد.

اسباب بازی:
اسباب بازی از سری کالاهایی است که بخاطر اینکه کودکان با آن سروکار دارند بسیار پرتقاضا می باشد. این کالا از چین با قیمت بسیار پایین وارد می شود که دارای کیفیت خوبی می باشند. اسباب بازی به دلیل اینکه برای سرگرمی کودکان استفاده می شود بسیار پرفروش است و نقدشوندگی آن بالاست برای همین یکی از کالاهای پرسود می باشد.

لوازم روشنایی و لوازم جانبی آن:
چراغ LED دارای محبوبیت بالایی می باشد. این چراغ ها بسیار پرنور می باشند و گرمای کمتری از خود ساطع می کنند به همین دلیل تقاضای آن بسیار بالاست. چین یکی از تولید کنندگان این کالاست و سهم بالایی در تولید این محصول دارد.

همین امر موجب شده تا چین تبدیل به یکی از صادر کنندگان چراغ های LED و لوازم جانبی آن به کشور های دیگر و همچنین کشور ما ایران شود.

لباس های مردانه، زنانه و بچگانه:
لباس با گذشت زمان با رشد بازار مواجه می شود و مارک های مختلفی هرروز وارد بازار پوشاک می شود. سرمایه گذاری در بخش پوشاک بسیار پرسود است چراکه لباس همیشه نیاز است و پرفروش می باشد. کشور چین دارای تنوع پوشاک بالایی می باشد و جوابگوی هرگونه سلیقه ای می باشد.

چین جزو بهترین کشور های تولید کننده لوازم تحریر می باشد و انواع خودکار را تولید می کند. قیمت خودکار و مداد تولید چین بسیار مناسب است و کالایی پرتقاضا و پرسود می باشد که از این کشور وارد ایران می شود.

کالاهایی که در متن نام برده شده بودند بخشی از کالاهای پرسود است که شما می توانید شروع با آن ها شروع کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>