اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات لنز دوربین موبایل از چین:
هر دوربین برای مدل خاصی از گوشی تولید می شود برای مثال: لنز دوربین گوشی ایفون 11 فقط برای ان گوشی می باشد.

صادرات52

نکاتی درباره دوربین گوشی:
دوربین های چندگانه نیز امروه کاربرد بسیار زیادی دارند و حتی در دوربین برخی لپ تاپ ها نیز استفاده می شوند، دوربین ها در اکثر گجت های هوشمند از ساعت گرفته تا موبایل استفاده می شود و وجود دارند چون امروزه ثبت لحظات بسیار مهم می باشد.

دوربین ها نوعی لوازم جانبی برای گوشی ها محسوب می شوند و می توان ان را تعویض و یا تعمیر کرد، و برای هر گوشی تولید می شوند و در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شوند.

نکته: هنگام خرید باید به اصل بودن و غیر اصل بودن لنز دوربین توجه کامل داشته باشید چون برخی سودجویال لنز دوربین های غیر اصل و بی کیفیت را در قالب اصل بفروش می رسانند و شما باید به بارکد و نوع بسته بندی توجه داشته باشید و سعی کنید با یک نفر متخصص به این کار بپردازید و خرید کنید تا به دام کالای غیر اصل نیافتید.

انواع دوربین:
دوربین ها در مدل های مختلف در تکنولوژی های مختلف تولید می شوند که در پایین توضیح داده شده است:

لنز دوربین WIDE:
این نوع لنز کاربرد بسیار زیادی در گوشی های موبایل دارد و مناسب برای عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت متوسط می باشد چون دارای فاصله کانونی متوسط به بالایی دارد و نسبتا کیفیت بهتری و بالاتری دارد.

و از ویژگی های دیگر این نوع لنز ها این است منظره و وسعت زیادی را برای عکس برداری پوشش می دهند و می تواند عکس بزرگ تری ذخیره کنند.

لنز دوربین TELEPHOTO:
این نوع لنز ها و دوربین ها دارای قدرت بیشتری نسبت به لنز قبلی دارند و قدرت زوم و بزرگ نمایی بالایی دارند و دارای تکنولوژی های دیجیتال زوم digital zoom و زوم اپتیکال optical zoom هستند و البته نکته این است که هر چقدر زوم افزایش یابد کیفیت تصویر و عکاسی نیز پایین می اید.

در زوم دیجیتال کیفیت تصویر و زوم پایین می اید و در زوم اپتیکال کیفیت در عین حال با زوم کردن کاهش پیدا نمی کند، لنز های تله فوتو کیفیت پیشتری در زوم دارند و کیفیت را زیاد کاهش نمی دهند و در گوشی های جدید به کار می روند و لنز های محبوب و قدرتمدی برای عکاسی و فیلم برداری هستند. این نوع لنز ها تا x3 به شما اجازه زوم را می دهند.

لنز دوربین ULTRAWIDE:
حسگر اولتراواید که به آن لنز واید انگل (Wide Angle Lens) نیز گفته می شود، و کیفیت و دید گسترده تری نسبت به لنز های دیگر دارد و بهتر است این نوع لنز دوربینی است که در گوشی هایی با دوربین های چندگانه استفاده می شود و کاربرد زیادی دارد و در گوشی های امروزی زیاد استفاده می شود و برای استفاده عادی کاملا مناسب می باشد.

لنز دوربین DEPTH SENSOR:
این نوع لنز به تنهایی در گوشی ها و... استفاده نمی شوند، در گوشی های با لنز های چندگانه استفاده می شود تا تصویر برداری و کیفیت را بهبود ببخشد، این نوع لنز ها برای عکس برداری پرتره هم طراحی شده اند و مناسب هستند، و چه امکانی دارد، این نوع لنز هدف و صورت فرد مورد نظر را در تصویر تفکیک می کند و اطراف ان را بلور می کند و فقط از سوژه عکسبرداری می کند، این نوع لنز وضوع پایینی دارد که در اندازه 2 الی 5 مگاپیکسل می باشد و حسگر عمق نیز گفته می شود.

لنز دوربین MACRO:
این نوع لنز دوربین بسیار خاص می باشد و در گوشی های خاص نیز مورد استفاده قرار می گیرد این نوع دوربین و لنز برای عکسبرداری از عکس های بزرگنمایی شده و یا اجسام و... کوچک می باشد، برای مثال تصاویر با جزئیات بسیار بالا عکسبرداری می کند برای مثال از حشرات با دوربین ماکرو عکس برداری می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>