اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترکیه

اگر تصمیم گرفته اید به ترکیه مهاجرت کنید و می خواهید اثاثیه تان را به این کشور ارسال کنید باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

بازدید و ارزیابی شدن اثاثیه پیش از ارسال

قبل از هر کاری، باید از یک کارشناس درخواست کنید اثاثیه تان را بررسی کند. این کارشناس شما را در رابطه با نحوه بسته بندی، روش مناسب ارسال و هزینه تقریبی راهنمایی می کند.کارشناس بعد از ارزیابی اثاثیه مشخص می کند که سایز کانتینر مورد استفاده چقدر باید باشد.

بسته بندی محموله

این مرحله بسیار مهم است، زیرا بسته بندی نامناسب و رعایت نکردن استانداردها باعث می شود محموله آسیب ببیند.اثاثیه بسته بندی شده باید شماره گذاری شده و با جزییات کامل به گمرک ترکیه ارائه شوند. این لیست باید در دفاتر رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود.

سمپاشی کانتینر و اخذ مجوزهای بین المللی

با توجه به قوانین ترکیه برای ترخیص کالا، تمامی محموله های ارسال شده به این کشور باید توسط گاز یا قرص های مخصوص به مدت مشخص سمپاشی شوند و گواهی بگیرند. اگر بار خود را سمپاشی نکنید و مجوز نگیرید باید جریمه زیادی پرداخت کنید. علاوه بر این، هزینه قرنطینه و سمپاشی به هزینه حمل بار اضافه می شود.

بارگیری کانتینر و فرستادن آن به گمرک

وقتی اثاثیه در کانتینر قرار داده شد، برای بازرسی و سایر موارد به گمرک ارسال می شود.کانتینر حاوی اثاثیه در گمرک توسط سگ های مواد یاب بررسی می شود. سپس اثاثیه دوباره داخل کانتینر قرار می گیرند و کانتینر پلمپ می شود. این پلمپ تا زمان تحویل بار در مقصد باز نخواهد شد.

صدور بیمه نامه بین المللی

بیمه حمل و نقل کالا بر اساس ارزش محموله تعیین می شود. این بیمه نامه باید در دفاتر رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود.شرکتی که خدمات حمل بار را انجام می دهد این بارنامه را صادر می کند.

هزینه حمل بار

هزینه ارسال بار از داخل کشور به ترکیه یا هر کشور خارجی دیگر به وزن و ابعاد بار، شهرهای مبدا و مقصد به همراه سایر عوامل بستگی دارد. برای برآورد دقیق هزینه ارسال بار به ترکیه، می توانید از یک کارشناس درخواست کنید محموله را بررسی کرده و یک برآورد قیمت ارائه کند.

مدت زمان حمل بار

مدت زمان ارسال بار از ایران به ترکیه در هر روش متفاوت است. برای مثال، حمل و نقل هوایی به زمان کمتری نیاز دارد؛ ولی هزینه آن بیشتر است و محدودیت های خاص خود را دارد. به عنوان مثال، حمل بعضی از وسایل خاص مثل یخچال با هواپیما ممنوع است. چون این وسایل در لوله های خود گاز دارند. در مقابل، حمل بار به صورت زمینی بیشتر طول می کشد و بیشتر اوقات مقرون به صرفه تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>