اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


حمل و نقل


اسناد حمل

بارنامه به منزله سند قرارداد حمل، رسید دریافت کالا و سند مالکیت آن است و همچنین سندی است که زمان ادعای خسارت از شرکت بیمه می تواند به عنوان پشتوانه مورد استفاده واقع شود.

CMR سی ام آر

به سندی اطلاق می شود که تحت قوانین بین المللی حمل کالا صادر می شود و غیر قابل معامله می باشد. کامیون هایی که حمل کالا به کشورهای عضو این مقرارات را انجام می دهند، در صورت پلمپ صحیح در کشور مبدا نیازی به بازدید تا کشور مقصد را ندارند.

وی جی ام (VGM)

VGM مخفف Verified Gross Mass (تاییدیه وزن کانتینر) می باشد و برای کلیه کانتینرهای پر صادراتی و ترانزیتی در کلیه بنادر لازم الاجرا می باشد.مسئولیت اعلام تایید وزن کانتینر با فرستنده کالا و یا نماینده قانونی او می باشد.فرم های VGM توسط نمایندگی کشتیرانی برای فرستنده کالا یا نماینده قانونی وی ارسال می گردد تا آن را با دقت تکمیل و مهر و امضا نماید.

درابک

عبارت است از مبلغ حقوق و عوارض ورودی که موجب روش درابک مسترد می شود.کارنه تیر سند ترانزیتی بین المللی کالا از راه زمینی است که در مبدا صادر می شود و به موجب آن کالا از کشورهای بین راه تا مقصد که به طور ترانزیت عبور می کند نیازی به انجام تشریفات ترانزیت در مرز ورودی و خروجی هر کشور نخواهد بود.

کارنه ا.ت.ا

کارنه ا.ت.ا مدرک ورود موقت بین المللی است که اگر شخص یا شرکتی کالایی به صورت ورود موقت جهت شرکت در نمایشگاهها یا تأسیس نمایشگاه وارد کشوری نماید داده می شود. به موجب این مدرک نیازی به انجام تشریفات گمرکی مربوط به ورود موقت نخواهد داشت.

کارنه دو پاساژ

کارنه دو پاساژ، گذرنامه وسیله حمل و نقل جاده ای است که به عنوان ورود موقت به کشور یا کشورهایی که به آن مسافرت می کنند داده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>