اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هند

اگر کسی قصد واردات محصولات گوناگون از طریق حمل و نقل دریایی به هند را داشته باشد، به روش های مختلفی می تواند اقدام کند. ارسال از طریق خطوط دریایی و فرستادن مستقیم محموله به بندر تجاری گردشگری چابهار، امکان پذیر است.

اما اگر شخصی از کشور هند قصد داشته باشد بسته ای را ارسال کند، باید با شرکت های پست سریع بین المللی قرارداد ببندد. این شرکت ها ارسال بسته از هند به ایران را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام می دهند.

رواج پیدا کردن خرید کالا و محصولات مختلف از سایت های اینترنتی و همچنین دریافت سریع و کم هزینه خریدها در محل، باعث شده است تا خریداران حتی به سایت های خارجی نیز مراجعه کنند. هند یکی از همین کشورهایی است که انتخاب عده زیادی از ایرانیان خواهد بود.

درباره نحوه ارسال بسته از هند به ایران که در بخش گذشته صحبت شد. حال ممکن است چگونگی نحوه پرداخت هزینه ها ذهن را درگیر به خود کرده باشد. برای رفع ابهام در خصوص چگونگی نحوه پرداخت هزینه خرید کالا از هند، باید به چند روش اشاره کنیم که در زیر آن ها را نام برده ایم:

  • ویزا کارت
  • مستر کارت
  • کیف پول الکترونیکی

همان طور که بندر چابهار یکی از شناخته شده ترین بنادر تجاری ایران است، بندر موندرا هند هم مهم ترین بندر تجاری این کشور به حساب می آید. خیلی از واردات ها و صادرات ها در این بندر انجام می شود. بد نیست بدانید که اصلی ترین خط کشتیرانی بین ایران و هند، خط کشتیرانی لاینری است که مسیر بمبئی- موندرا- کاندلا- چابهار- بندرعباس را می پیماید.

از زمان راه اندازی این خط کشتیرانی زمان زیادی نمی گذرد. اما با این وجود، بیشتر یا بهتر است بگوییم تمام تجارت های بین ایران و هند از طریق این خطوط دریایی انجام می شود. این روزها شرکت های حمل و نقل زیادی فعالیت خود را در ایران و هند آغاز کرده اند و تنها با کسانی همکاری می کنند که قصد صادرات محصولی از ایران به هند یا واردات محموله ای از هند به ایران را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حامد ابراهیم زاده:
سلام ، یک دستگاه گوشی موبایل میخوام از هند برام بیارید ، مدل poco f3 gt silver color 128 / 8GB , خرید سایت flipkart.com ، ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>