اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل و نقل

حمل و نقل بین المللی به روش های مختلف انجام می شود، یکی از این روش ها حمل و نقل ریلی یا «حمل و نقل با قطار» است که با آن کالایی را از طریق ریل وارد یا صادر می کنند. بر خلاف حمل و نقل بین المللی زمینی و حمل و نقل هوایی، این نوع حمل و نقل از طریق ریل هایی هدایت می شوند که روی آن حرکت می کنند.

در مقایسه با دو روش دیگر حمل و نقل بین المللی، این روش بیشتر قابل اعتماد است، بهتر سازماندهی می شود و برای حمل بار های زیاد مناسب تر است.کشور ازبکستان در آسیای میانه قرار دارد و این کشور از شمال با قزاقستان، از سمت شرق با کشور های قرقیزستان و تاجیکستان و از سمت جنوب با ترکمنستان همسایه است. کشور ازبکستان دارای منابع زیادی، مانند نفت، گاز و گوگرد است که هر ساله محصولاتی را به کشور های دیگر صادر و یا از کشور های دیگر وارد می کند.

حمل و نقل ریلی به ازبکستان

این کشور با ایران نیز رابطه تجاری دارد و سالانه محصولات زیادی بین این دو کشور به شکل خدمات صادرات کالا و واردات کالا انجام می شود. اگر برای حمل کالا از روش حمل و نقل ریلی استفاده شود، مسیر ریلی ایران به ازبکستان از طریق مرز سرخس، مرز لطف آباد یا اینچه برون و مسیر شهری سرخس، فاراب، خواجه دولت و شهر های داخلی دیگر ازبکستان انجام می شود.

کالاهای وارداتی و صادرات به ازبکستان

کالا هایی مانند دستگاه سنگ شکن، سیمان، پلی اتیلن و میلگرد از ایران به ازبکستان صادر می شود و در مقابل واردات کالاهایی مانند پنبه، ابریشم خام، سولفات، کلر پتاسیم و کربنات دی سدیم از ازبکستان به ایران رایج است.

یکی از بازار های مهم ازبکستان برای کالا های ایرانی حوزه مواد شوینده است که فضای مناسبی را برای صادرات و سرمایه گذاری در این کشور ایجاد کرده است. بخش عمده نیاز ازبکستان به مواد شوینده در قالب واردات انجام می شود. تولیدات ایرانی در حوزه مواد شوینده اعتبار خوبی در ازبکستان دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>