اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانادا

جابه جایی لوازم مانند فرش، مبلمان، لوازم الکتریکی و در کل کالاهای مجاز به کشور کانادا را فریت بار گویند. ارسال بار به کانادا و بقیه کشورهای سراسر جهان، یک پروسه مشخصی دارد اما به دلیل قوانین متفاوت هر کشور ممکن است برخی مراحل به فرآیند فریت بار اضافه شود.

برای ارسال هوایی بار به کشور کانادا باید حتما وسایل کارشناسی شوند. زیرا ممکن است ورود یک وسیله بسیار ساده در گمرک کانادا جرم محسوب شود. همچنین کارشناسی کردن وسایل باعث می شود تا وزن دقیق بار محاسبه و مبلغ پرداختی برای صدور بارنامه براساس آن دقیق انجام گیرد.

نکته ی مهم دیگری در فریت بار کانادا این است که بار شما تنها تا 48 ساعت به صورت رایگان در انبار این کشور نگه داری می شود و پس از گذشت این زمان، به ازای هر روز ماندن بار در انبار، باید 30 الی 40 دلار پرداخت کنید.

دریافت فرم دیکلریشن، گزینه ی دیگری است برای زمانی که می خواهید برای بار اول، محموله خود را از ایران به کشور ایران فریت کنید. مسافران با دریافت این فرم می توانند به مدت 4 سال لوازم خود را بین ایران و کانادا بدون پرداخت مالیات و عوارض گمرک جا به جا کنند.

هزینه های فرودگاهی برای فریت بار

علاوه بر محاسبه وزن و حجم بسته بندی و مرسوله، هزینه های دیگری نیز به تعرفه هوایی اضافه می شود. یکی از این هزینه ها، به اصطلاح هزینه فرودگاهی است که شامل ورودی و انبارداری کالا می شود که بر حسب وزن متفاوت خواهد بود. به طور معمول هزینه های فرودگاهی برای کالاهای 100 کیلوگرم عبارت است از:

  • کشورهای اروپایی 100 یورو
  • کانادا 100 دلار کانادا
  • انگلیس 150 پوند
  • استرالیا 260 دلار استرالیا
  • آلمان 50 یورو
  • اتریش 60 یورو
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>