اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل و نقل

این روزها با افزایش رقابت در حوزه های کسب و کار مختلف، احتمالاً بازاریاب های شرکت های حمل و نقل بین المللی مرتب با شما تماس می گیرند و سعی در فروختن خدمات خود دارند. درواقع، این شما نیستید که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی تماس می گیرید، بلکه شما خود هدف تماس های دوستانه، روشمند و غیر روشمند بازاریاب های شرکت های حمل و نقل بین المللی هستید. اما روش تصمیم گیری چگونه باید باشد؟ چطور انتخاب کنیم؟

1. بهترین روش برای انتخاب یک متصدی حمل و نقل بین المللی، استفاده از تجربه مفید دیگران است که به این روش referral گفته می شود. در واقع با این روش، شما به جای اینکه خودتان هزینه تجربه ای را پرداخت کرده باشید، از هزینه ای که دیگران برای دریافت آن تجربه پرداخته اند استفاده میکنید.

بنابراین، قبل از اینکه خدمات یک شرکت حمل و نقل بین المللی را با معیارهای تصمیم گیری خود انتخاب کنید، می توانید از دایره ارتباطی خود و از دوستان خود که قبلاً تجربه کار با متصدیان حمل و نقل بین المللی را داشته اند، سوال کنید. اما برای دریافت بهترین نتایج، نحوه سوال پرسیدن در مورد یک گزینه معتبر، بسیار مهم است. بنابراین، به شما پیشنهاد میکنیم که این سوالات را از دوست خود که قصد دارید از تجربه ایشان استفاده کنید بپرسید:

  • بهترین تجربه ای که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی داشته اید، با کدام شرکت بوده است؟
  • به عملکرد آنها از 1 تا 10 چه امتیازی می دهید؟
  • برای اینکه حداکثر امتیاز را به آنها بدهید، به نظر شما آنها میبایست چگونه عملکرد خود را بهتر کنند؟

با این 3 سوال، شما می توانید اطلاعات ارزشمندی برای تصمیم گیری در مورد انتخاب یک متصدی حمل به دست بیاورید و در صورتیکه گزینه های متعددی برای انتخاب وجود داشته باشد، می توانید آگاهانه تر از بین این گزینه ها انتخاب کنید.

2. روش دیگری که می توانید از آن برای انتخاب یک متصدی حمل و نقل بین المللی استفاده کنید، بررسی دانش عملی و عملی یک متصدی حمل و نقل بین المللی است. وب سایت آن ها را چک کنید و ببینید از آن ها چه سابقه ای بر جای مانده است. آیا سابقه علمی و عملی مشهودی از خود برجای گذاشته اند یا اینکه فقط به ذکر محاسن خود پرداخته اند و مشغول تعریف و تمجید از خود هستند؟ آیا در کاتولوگ معرفی خود که همانا وب سایت آنهاست، تجربیات و داستان هایی از مواردی که در آنها خطا داشته اند و درس هایی که از آن خطاها آموخته اند قابل مشاهده است؟

3. یکی از نشانه هایی که می توانید از طریق آن به یک متصدی حمل و نقل بین المللی اعتماد کنید، درخواست قرارداد است! آیا به محض درخواست یک قرارداد مکتوب، خیلی ساده و فوری پیش نویس آن را دریافت می کنید؟ آیا این شرکت، اساساً ساختاری برای قرارداد دارد؟ آیا پذیرش تعهد براساس قرارداد در ساختار کاری آن شرکت تعریف شده است؟

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>