اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گمرک

شاید به جرات بتوان گفت که اغلب اوقات دغدغه آمیزترین بخش از یک عملیات واردات یا صادرات، انجام عملیات گمرکی است. مخصوصا برای کالاهایی خاص که به واسطه شرایط خاصی که دارند، انجام عملیات گمرکی برای آنها مستلزم انجام رویه های ویژه و منحصر به فردی است.

از این رو، گمرکاتی در سطح کشور با کاربری ویژه ای برای انجام عملیات گمرکی صادرات و واردات برای کالاهای خاص، از لحاظ نیروی انسانی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تدارک دیده شده اند تا انجام این عملیات برای گمرک و صاحبین کالا به بهترین شکل انجام گردد. لذا دانستن کاربری گمرکات مختلف برای صاحبین کالا امری الزامیست که منجر به داشتن تجربه بهتری از عملیات گمرکی واردات یا صادرات می شود.

در پایان این محتوا می توانید لیست مربوط به گمرکات تخصصی در سراسر کشور را دریافت کنید.همچنین، موضوع مهم دیگری که در خصوص گمرکات وجود دارد این است که گمرکات مختلف در سراسر کشور مرتبط با وظایف و رویه های گمرکی مختلفی هستند.

برای مثال برخی از گمرکات به عنوان مبدا و یا مقصد کارنه تیر و یا هردو ثبت شده اند. به این معنا که انجام عملیات تحویل گرفتن کالای وارداتی زمینی و همینطور کالای صادراتی زمینی که توسط کارنه تیر حمل می شوند فقط در گمرکات مشخص شده ای در کشور انجام می گردند.

لذا اگر صاحب کالایی اقدام به واردات یا صادرات کالایی به صورت زمینی می کند، میبایست اطلاع داشته باشد که نزدیکترین گمرک که مبدا یا مقصد کارنه تیر است کدام است. در همین راستا، فهرست مبادی مجاز گمرکات کشور بر اساس نوع وظایف و رویه های گمرکی، به صورت فایل پی دی اف برای استفاده شما عزیزان در ادامه قرار داده شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>