اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گمرک

رفسنجان یکی از شهرهای مرکزی ایران است و منطقه اقتصادی آن در 20 کیلومتری جنوب غربی رفسنجان قرار دارد. این منطقه ویژه در سال 89 با تصویب مجلس شواری اسلامی شروع به کار کرده است. این منطقه بعد از اخذ مجوزهای لازم یک سایت با جدیدترین متد روز طراحی کرده و فاز اول کار خود را در همان سال ها آغاز کرد.

منطقه اقتصادی چیست و چه فرقی با گمرکات عادی دارد؟

قبل از اینکه به توضیحات در خصوص منطقه اقتصادی رفسنجان بپردازیم لازم است که در وهله اول بدانیم که منطقه اقتصادی یعنی چه و چه فرقی با دیگر گمرکات دارد؟

منطقه اقتصادی همانطور که از اسم آن پیداست منطقه ای است که در آن قوانین و مقررات برای کسب و کارها و تجارت و بازرگانی ها با سایر نقاط کشور و دیگر گمرکات متفاوت بوده این مناطق در داخل مرزهای کشورها هستند اما هدف از ایجاد آنها تراز تجاری، اشتغال، بیشتر شدن سرمایه گذاری ها و سیاست های مالی می باشد. منظور از سیاست های مالی، مالیاتها و تجارت و سهمیه بندی های تجاری و مقررات کاری و گمرکی است.

مزایای مناطق اقتصادی چیست؟

مناطق اقتصادی در مرز کشور ها با انگیزه جذب سرماسه گذاران خارجی می باشد و ازجمله مزایایی که یک شرکت با بودن در مناطق اقتصادی به دست می آورد این است که می تواند کالاها را با رقابتی که به وجود آمده در سطح جهانی با قیمتی پایین تر تولید و به فروش برساند و تجارت و بازرگانی برای خود برپا کند.

شرکت ها زیادی در این منطقه ویژه اقتصادی فعالیت می کنند از جمله آنها می توان به شرکت هایی که در زمینه نفت و گاز فعالیت می کنند اشاره کرد. این شرکت ها در حال ساخت انواع پالایشگاه های نفت، پتروشیمی و شرکت های آب و نگهداری کویر که در حوزه های تولید کود های آب نگهدار و …..فعالیت دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>