اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


گمرک


موقعیت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دارای موقعیت بسیار مناسبی است به طوری که از شمال به استان کرمان که قلب صنایعی مانند مس و فولاد می رسد این استان با توجه به صنایع مستقرمس و فولاد در آن موقعیت خوبی برای پیشرفت دارد. مستقر شدن گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در این منطقه دلیلی بر بیشتر شدن مراودات اقتصادی و بازرگانی با خارج از کشور می باشد.

واردات ماشین آلات و مواد اولیه صنعت مس و فولاد یکی از راحتترین امور در این منطقه می باشد زیرا در انبارهای بزرگ این منطقه به راحتی می توان کالاها را انبار کرده و به ترخیص آنها در این منطقه پرداخت. برای تجاری که در این منطقه فعالیت می کنند هزینه های حمل و بارگیری برای ترخیص کالا نسبت به ترخیص کالا از گمرکات دیگر کمتر می باشد. زیرا سرعت و هزینه های انجام کار کمتر می شود.چه شرکت های در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان فعالیت می کنند:

شرکت ها زیادی در این منطقه ویژه اقتصادی فعالیت می کنند از جمله آنها می توان به شرکت هایی که در زمینه نفت و گاز فعالیت می کنند اشاره کرد. این شرکت ها در حال ساخت انواع پالایشگاه های نفت، پتروشیمی و شرکت های آب و نگهداری کویر که در حوزه های تولید کود های آب نگهدار و …..فعالیت دارند.

نحوه ترخیص کالا از گمرک منطقه اقتصادی رفسنجان

لازم است بدانید که در مناطق اقتصادی واردات کالا با کمترین تشریفات گمرکی انجام می شود. ولی تمامی مجوزات و ضوابط و قوانین امنیتی، استانداردی، فرهنگی، بهداشتی کالاها چک می شود. ورود کالاهای ساختمانی مانند انواع مصالح، ابزار و لوازم ساختمانی برای احداث واحد های تولیدی، خدماتی، مسکونی بغیر از لوازم تزئینی و مبل و …..

به میزانی که مورد نیاز منطقه اقتصادی باشد برای آن منطقه صرفا بدون پرداخت عوارض بندری می باشد اما تمامی هزینه های خدماتی باید پرداخت گردد. همچنین تمامی ماشین آلات و خودروها و مواد اولیه تولیدی کالا و خدمات، همچنین قطعات مصرفی و مورد نیاز در خط تولدی کارخانجات و سایر قطعات یدکی ماشین آلات تولیدی، وسایل نقلیه سرمایه ای بغیر از اتومبیل های سواری و قایق های تفریحی از پرداخت عوارض بندری معاف می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>