اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

چین یکی از غول های بزرگ تولید کننده و صادر کننده کالا به سراسر جهان است و می توان گفت تمامی محصولات مورد نیاز کسب و کارها را تولید و به صورت عمده و جرئی صادر می کند. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و همچنین پیشرفت تجارت الکترونیک از موارد افزایش خرید از چین است. قسمت بسیار عمده ای از خرید و واردات کشورهای درحال توسعه از چین صورت می گیرد.

در کنار این موارد سایت های معتبری مثل علی بابا ( Alibaba) و مید این چاینا ( Made in China) که در چین فعالیت تجاری انجام می دهند باعث افزایش خرید از این کشور شده اند. چین به تمام کشور های بزرگ دنیا از جمله آمریکا، آلمان، کانادا، هلند، کره و … صادارت کالا انجام می دهد و این کشورها به عنوان بزرگ ترین وارد کننده کالاهای چینی به حساب می آیند.

ایران نیز از جمله کشور هایی است که رابطه تجاری دور و درازی یعنی از زمان جاده ابریشم با چین دارد اما در قرن حاضر با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در تجارت الکترونیک و خرید از سایت های معتبر خرید های بیش تر و سریع تری در حال انجام است.

همانطور که متوجه شدید راه های زیادی برای خرید از چین وجود دارد. اما به دلیل تغییرات مداومی که در نرخ تعرفه های گمرکی و همچنین قوانین و مقررات و سیاست های سیاسی و اقتصادی به وجود می آید خرید از چین و واردات کالا به ایران دارای ریزه کاری هایی است که باید به آن مسلط باشید و یا از وجود یک راهنما در کنار خود برای خرید و واردات کالا از چین بهره ببرید.

در کنار همه این ها تولید کننده و فروشندگان چینی به تنهایی 30 درصد کل تولیدات کارخانه ای جهان را در بر گرفته اند و این گستردگی کالا و خدمات و برندها را در این کشور نشان می دهد. این گستردگی برای تاجران و بازرگانان ممکن است نگرانی هایی ایجاد کند که چگونه و از کدام تولید کننده و یا سایت خرید کرده تا هم کالا قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت خوب که در زمان فروش محصول دچار ضرر و زیان نشوند.

بابت تحریم هایی که برای ایران اعمال شده است خرید از سایت هایی با پلتفرم جهانی که در همه جهان آزاد ممکن است برای سرویس دهی در ایران دچار مشکلاتی شود. با کمک گرفتن از متخصصین به راحتی می توانید از سایت هایی با پلتفرم جهانی مانند علی بابا، آمازون، مید این چاینا و علی اکسپرس به راحتی خرید کنید و کالای خود را از طریق حمل و نقل سریع هوایی و یا دریایی تحویل بگیرید.

لازم است بدانید که برخی از سایت ها برای خرید عمده هستند، مانند علی بابا که در آن هرکالایی که بخواهید وجود دارد و به صورت عمده می توانید کالای مورنظر را خرید کنید و برخی دیگر از سایت ها بری خریدهای جزئی طراحی شده اند مانند علی اکسپرس که زیر مجموعه همان علی بابا است و می توانید برای خرید از برندها برای خود و دوستان تان اقدام نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسين قضاتي:
سلام,قصد خريد از سايت مد اين چاينا رو داريم,لينک:https://www.made-in-china.com/showroom/ellatech/product-detailBqwJfcruOQRH/China-Agilent-Dad-D2-Lamp-1100-1200-5182-1530-2140-0820-Deuterium-Lamp-HPLC-Detector-Lamps.html هزينه به چه صورت هستش؟ارسال چند روزه و به تهران؟
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>