اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارگو

عوامل مختلفی بر هزینه های کارگو تأثیر گذار است به عنوان مثال اولین گزینه ای که بر هزینه های کارگو تأثیر مستقیم دارد وزن آن است زیرا هرچقدر که وزن کالا بیش تر باشد هزینه جا به جایی آن بیشتر می شود و هرچقدر وزن بار ارسالی شما کمتر باشد هزینه ی کمتری نیز باید بپردازید. دومین عامل موثر بر هزینه های کارگو ابعاد کالاها می باشد هرچقدر کالا ابعاد بزرگ تری داشته باشد هزینه جا به جایی آن بیشتر است این مورد در شرکت های متفاوت محاسبه می شود.

مورد بعدی نوع کالاست که معمولا صاحبان کالاهایی که در برابر ضربات حساس هستند و دقت بیشتر در جا به جایی آنها باید صورت بگیرد هزینه های بیشتر را متحمل می شوند. فاصله هوایی مورد بعدی در هزینه های جا به جایی به صورت کارگو هست این را باید بدانید که فاصله های هوایی با فاصله های زمینی بسیار متفاوت است زیرا ممکن است به دلیل نداشتن فاصله هوایی مستقیم از کشور به کشور دیگر مسیر طولانی شود که این مورد نیز ممکن است هزینه کارگو را بیشتر کند.

از موراد بعدی می توان به قوانین کشور های مبدا و مقصد نام برد زیرا قوانین مالیاتی کشور ها برای کالاهایی کارگویی متفاوت است و به همین دلیل با توجه به کشور که کالاهای خود را از آن وارد و به آن صادر می کنید مشخض می شود.برخی از کالاها مانند لوازم برقی، لباس ها و … که به مجوز نیاز ندارند به راحتی با خدمات کارگویی جا به جا می شوند اما برخی از کالاها که با توجه به قوانین سیاسی و اقتصادی کشور ها واردات و صادرات آنها ممنوع می باشد را نمی توان از طریق خدمات کارگویی جا به جا کرد.

اما برخی دیگر از کالاها که با عنوان کالاهای مشروع شناخته می شوند و برای واردات و صادارت آنها نیاز به اخذ مجوز باشد را می توان با ارائه مجوزات از طریق خدمات کارگویی جا به جا کرد اما این را به خاطر داشته باشید که اخذ مجوز کالاهای مشروع نیز بر عهده شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگو نیست و خود صاحب بار باید برای این مورد اقدام نمایید و رونوشت مجوز را برای شرکت ارائه دهنده خدمات کارگو ارسال نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>