اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بارنامه

بارنامه سوئیچی نوعی بارنامه سکرت نیز به حساب می آید و تنها این بارنامه برای حمل و نقل های بین المللی مورد استفاده است و صادر می شود. در واقع این بارنامه زمانی که واسطه می خواهد اطلاعات فروشنده محرمانه باشد جایگیزین بارنامه اصلی خواهد شد.

همانطور که می دانید در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و سرعت زیادی که به سمت جهانی شدن در تمامی موضاعات پیش می رویم. شرکت ها دریای و زمینی و هوایی با معاملات بیشتری سر و کار دارند و تجارت و بازرگانی بیشتر از گذشته نمود پیدا کرده در این بین برخی از شرکت ها توانایی این را دارند که مشخصات کارخانه و یا خریدار را پنهان کنند تا مشخص نباشد که از کجاو به چه صورت آن کالا خریداری شده به این مورد بارنامه سوئیچ گفته می شود.

همانطور که گفته شده امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی دنیای حمل و نقل بسیار پیچده تر شده است و امکان تغییرات اسناد بارنامه ای حتی در حین حرکت و حمل کالا نیز وجود دارد. به طوری که مقصد می تواند تغییر کند و حتی مسیر حرکت را هم می توان دستخوش تغییراتی نمود. برخی از این تغییرات و اصلاحات بسیار ساده بود و به راحتی می تواند تغییر کند در برخی از موارد نیز نیاز است که بارنامه سوئیچی صادر شود.

با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف های قبلی ارائه شد می توان گفت که بارنامه سوئیچ نوع دیگری از بارنامه نبوده و فقط در ازای بارنامه اول و یا جایگیزین بارنامه اول می تواند باشد که توسط شرکت حمل صادر می شود. علت استفاده از بارنامه سوئیچ نیز به خیلی از موارد بستگی دارد به عنوان مثال می توان گفت اگر تغییراتی در شرایط اصلی تجارت به وجود آید می توان از بارنامه سوئیچی استفاده کرد.

زمانی که کالا مجددا توسط خریدار به فروشنده برگشت خورده و خریدار جدید درخواست تغییر مقصد را دارد می توان از بارنامه سوئیچی استفاده کرد. زمانی که فروشنده نمی خواهد که خریدار نام صادر کننده واقعی را برای خریدار مشخص کند از بارنامه سوئیچی استفاده می کند. در زمانی که فرونسده نمی خواهد خریدار از مبدا بار اطلاع پیدا کند از بارنامه سوئیچی استفاده می کند.

زمانی که فروشنده کالا را به مقصد موررد نظر ارسال نمی کند می تواند از بارنامه سوئیچی استفاده کند. زمانی که فروشنده نمی خواهد از کشتیرانی و یا حمل و نقل هوایی ایرانی استفاده کند از بارنامه سوئیچی استفاده می کند. زمانی که فروشنده کالا را به کشوری که حواله خرید کالا از آنجا ارسال شده می فرستد نیز می تواند از بارنامه سوئیچی استفاده کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>