اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لندیکرافت

لندینگ کرافت به دلیل اندازل بزرگش برای حمل و نقل انواع خودرو ها، کالاهایی که به صورت فله جا به جا می شوند و حتی حمل و نقل کامیون ها و تریلی ها، انواع کانتینر ها و کانتینر های یخچالی و یا ماشین آلات سنگین ساخت و ساز و راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین برای جابه جایی و ارسال کالا به کشور های عربی فقط می توان از لندینگ کرافت استفاده کرد زیرا مجوز صادارت برای کشور های عربی فقط در صورت ارسال با لندینگ کرافت مجاز است.زیرا با استفاده از لندینگ کرافت هم تخلیه کالا راحت تر است و هم اینکه تخلیه سریع تر انجام می شود. کشور هایی مانند قطر نیز صادرات کالا را فقط با کانتینر های یخچالی قبول می کنند که لندینگ کرافت بهترین گزینه برای حمل و نقل آنها است.

بارج ها وسیله ای برای حمل و نقل کالا در مسافت های کوتاه است. از این وسیله برای حمل و نقل در مبدا و مقصد های محلی استفاده می شود. همانطور که گفته شد بارج ها با نیروی محرکه ای که توسط موتور خودشان به وجود می آید حرکت می کنند. لندینگ کرافت ها جثه کوچک تری نسبت به بارج ها دارند به همین دلیل سرعت بالاتری دارند.

مزایای استفاده از لندینگ کرافت ها

استفاده از لندینگ کرافت ها دارای مزایا و معایبی ست به عنوان مثال با توجه به اینکه تحمل وزن بالایی دارند، می توانند بارهای نسبتا سنگینی را جا به جا کنند. همچنین برای ارسال محموله ها و بار زمانی که کشتی نمی تواند از آن رودخانه و کانال ها عبور کنند لندینگ کرافت مناسب است.

از مزایای دیگر این لندینگ کرافت ها هزینه های آن است، هزینه استفاده از لندینگ کرافت نسبت به کشتی ها کم تر است. همچنین باید بدانید که در صورت استفاده از این وسیله حمل و نقل کالا دیگر با مشکلات اداری برای حمل و نقل مواجه نخواهید شد. تمام این ها مزایای استفاده از لندینگ کرافت ها است. اما این وسیله معایبی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

معایب استفاده از لندینگ کرافت ها

همانطور که گفته شد در کنار مزایای که این وسیله حمل و نقل داراست معایبی نیز دارد. از جمله معایب حمل و نقل با لندینگ کرافت ها می توان به نداشتن انبار و یا محفظه ای برای نگهداری بار از حوادث طبیعی اشاره کرد. در این بین لندینگ کرافت هایی با محفظه هایی سرپوشیده نیز وجود دارند که کالای شما را از باد و باران، حوادث های دریایی حفظ خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر و همچنین با توجه به نوع بار، نوع بسته بندی و میزان هزینه ای که برای حمل و نقل کالای تجاری تان در نظر گرفته اید می توانید مشخص نمایید که آیا می خواهید از لندینگ کرافت برای حمل و نقل استفاده نمایید یا خیر. به طور کلی به دلیل دسترسی آسانی که دارد گزینه مناسبی برای حمل و نقل محلی و منطقه ای به حساب می آید.

این نوع از شناورها با داشتن بدنه ای ساده و آبخور کم و همچنین امکان حمل و نقلی که برای انواع بارها دارند گزینه ای مناسب برای جا به جایی انواع بارهای وارداتی و صادارتی که در شرایط خاص و با آب های کم عمق و بنادر با امکانات کم هستند. شما با استفاده از لندینگ کرافت به راحتی و با سرعت می توانید عملیات حمل و نقل و تخلیه و بارگیری را به انجام برسانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>