اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات فریم دوربین موبایل از چین:
فریم دوربین های گوشی انواع مختلفی دارند و توسط برند های مختلف نیز تولید می شوند، برای مثال شما می توانید انواع ثبت سفارش واردات دوربین را در تعداد های بسیار بالا و در مدل ها و پیکسل های مختلف برای بیزینس خود انجام دهید.

واردات

نکته: هر فریم دوربین برای مدل خاصی از گوشی تولید می شود برای مثال: فریم دوربین گوشی ایفون 11 پرو فقط برای ان گوشی می باشد.

نکاتی درباره فریم دوربین گوشی:
فریم دوربین ها در مدل های مختلف تولید می شوند برای مثال در مدل های تکی و چندگانه و... برای انواع گوشی تولید می شوند و قیمت ان ها متناسب با نوع و مدل فریم دوربین تغییر می کند.

فریم دوربین های چندگانه نیز امروه کاربرد بسیار زیادی دارند دوربین ها در اکثر گجت های هوشمند از ساعت گرفته تا موبایل استفاده می شود و وجود دارند چون امروزه ثبت لحظات بسیار مهم می باشد ولی در اثر ضربه ممکن است فریم دوربین بشکند ولی جای نگرانی نیست شما می توانید ان را به راحتی تعویض کنید.

فریم دوربین ها نوعی لوازم جانبی برای گوشی ها محسوب می شوند و می توان ان را تعویض و یا تعمیر کرد، و برای هر گوشی تولید می شوند و در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شوند.

نکته در هنگام خرید:
هنگام خرید باید به اصل بودن و غیر اصل بودن فریم توجه کامل داشته باشید چون برخی سودجویال فریم دوربین های غیر اصل و بی کیفیت را در قالب اصل بفروش می رسانند و شما باید به بارکد و نوع بسته بندی توجه داشته باشید و سعی کنید با یک نفر متخصص به این کار بپردازید و خرید کنید تا به دام کالای غیر اصل نیافتید.

بازار فروش لوازم جانبی موبایل:
بازار کار بوازم جانبی امروزه از بهترین شغل ها می باشد که سود بسیار زیادی در ان وجود دارد و شما می توانید با سرمایه بسیار پایین بیزینس خود را راه بی اندازید و خرید فروش خود را انجام دهید.

فروش لوازم جانبی موبایل به دلیل اینکه امروزه خواهان زیادی دارد بسیار عالی می باشد و بازار کار خوبی دارد، چون امروزه افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند به صورت چشم گیری افزایش یافته اند و به خاطر همین دلیل نیاز بسیاری به لواز جانبی و... وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>