اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات باتری موبایل از چین:
باتری های گوشی انواع مختلفی دارند و توسط برند های مختلف نیز تولید می شوند، برای مثال شما می توانید انواع ثبت سفارش واردات باتری را در تعداد های بسیار بالا برای بیزینس خود انجام دهید.

واردات3

نکته: هر باتری برای مدل خاصی از گوشی تولید می شود برای مثال: باتری گوشی سامسونگ a50 فقط برای ان گوشی می باشد.

باتری های موبایل چگونه عرضه می شوند ؟
باتری ها در ظرفیت های مختلف تولید می شوند برای مثال در طرفیت 2500 میلی امپر و یا 4000 یا 5000 میلی آمپر برای انواع گوشی تولید می شوند و قیمت ان ها متناسب با نوع و ظرفیت باتری تغییر می کند.

باتری های لیتیومی نیز امروه کاربرد بسیار زیادی دارند و حتی در باتری برخی لپ تاپ ها نیز استفاده می شوند، باتری های لیتیومی در اکثر گجت های هوشمند از ساعت گرفته تا موبایل استفاده می شود.

باتری ها نوعی لوازم جانبی برای گوشی ها محسوب می شوند و برای هر گوشی تولید می شوند و در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شوند.

نکته: هنگام خرید باید به اصل بودن و غیر اصل بودن باتری توجه کامل داشته باشید چون برخی سودجویال باتری های غیر اصل و بی کیفیت را در قالب اصل بفروش می رسانند و شما باید به بارکد و نوع بسته بندی توجه داشته باشید و سعی کنید با یک نفر متخصص به این کار بپردازید و خرید کنید تا به دام کالای غیر اصل نیافتید.

انواع باتری موبایل:
باتری ها در مدل های مختلف در تکنولوژی های مختلف تولید می شوند که در پایین توضیح داده شده است:

باتری لیتیوم یونی (LITHIUM ION):
با تولید باتری های لیتیوم یونی مشکلاتی که در گذشته با باتری های قبلی و تکنولوژی های قدیمی وجود داشت برطرف شد.

این باتری ها در ابعاد و اندازه های کوچک تری نسبت به سری های قبلی تولید شدند که همین امر سبب شد تا طراحان موبایل و گجت های هوشمند ایده هایی جدیدی با تنوع بهتر و بیشتر را در ذهن داشته باشند.

با توجه به وزن کم و سبک بودن این باتری ها، شرکت های مختلف تولید لوازم جانبی و موبایل توانستند با بهره گیری از این نوع تکنولوژی گوشی های باریک و سبک تولید کنند.

این نوع باتری ها قابل شارژ هستند و مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه دارند و ولتاژ این نوع باتری اکثرا 3.7 ولت می باشد و در گوشی های سری متوسط نصب می شود و در گوشی های سال 2020 و یا 2019 وجود ندارد و کم می باشد.

باتری لیتیوم پلیمری (LITHIUM POLYMER):
باتری های لیتیوم پلیمری بهترین و جدیدترین نوع باتری هستند که تا به الان تولید شده اند و در گوشی های موبایل استفاده می شوند

طراحی این باتری با پیروی از باتری های لیتیوم یونی می باشد، به جای استفاده از الکترولیت لیتیوم نمک، که در حلال ارگانیک نگهداری می شود از الکترولیت پلیمر جامد (SPE) استفاده شده است.

این نوع باتری ها مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و قابل شارژ هستند و در موبایل های جدید و برخی لپ تاپ ها و ساعت های هوشمند از این نوع باتری های استفاده می شود چون نگهداری شارژ بالایی نیز دارد و در عین حال گرم شدن باتری در عملکرد باتری و شارژ تأثیری ندارد و همچنین این نوع باتری ها قادر هستند شارژ را هفته ها و شاید ماه ها نگهداری کنند و تکنولوژی بسیار پیشرفته ای نسبت به سری های قبلی دارند.

و همچنین نیز در برابر آتش و انفجار مقاوم هستند و امکان وقوع این اتفاق ها را می گیرند و امینت بالایی از این نظر دارند.

شرکت بزرگ اپل تنها از جمله شرکت هایی است که بیشترین موبایل با با باتری لیتیوم پلیمری به بازار عرضه کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>