اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات گلس موبایل از چین:
گلس های گوشی انواع مختلفی دارند و توسط برند های مختلف نیز تولید می شوند، برای مثال شما می توانید انواع ثبت سفارش واردات گلس را در تعداد های بسیار بالا برای بیزینس خود انجام دهید.

واردات6

گلس های موبایل مدل های متفاوتی دارند، گلس ها برای هر گوشی متفاوت است و مختص یک نوع گوشی می باشد و بر اساس مدل گوشی تولید می شود.

گلس دارای به 2 دسته تقسیم می شوند: گلس فول سایز / گلس ساده

گلس فول سایز:
گلس های فول سایز اندازه کامل و بزرگ تری دارند و به طور کاملا تمامی بخش های صفحه گوشی و تاچ را پوشش می دهند و ضخامت بیشتری نیز نسبت به گلس های ساده دارند و کیفیت بالاتری نیز دارند و دارای خواهان بیشتری نیز هستند. این نوع گلس ها دارای کناره های سیاه رنگ هستند و می توانید چند مورد از ان ها را در تصاویر ببینید.

گلس ساده:
گلس های ساده دارای کناره های سیاه رنگ نیستند و ضخامت پایین تری نسبت به گلس های فول سایز دارند و نسبتا خواهان و طرفداران کمی در بازار دارند چون به صورت کامل صفحه و تاچ گوشی موبایل را پوشش نمی دهند و شکننده تر هستند و مقاوت کم تری نیز در مقابل ضربه دارند.

بازار فروش لوازم جانبی موبایل:
بازار کار بوازم جانبی امروزه از بهترین شغل ها می باشد که سود بسیار زیادی در ان وجود دارد و شما می توانید با سرمایه بسیار پایین بیزینس خود را راه بی اندازید و خرید فروش خود را انجام دهید.

فروش لوازم جانبی موبایل به دلیل اینکه امروزه خواهان زیادی دارد بسیار عالی می باشد و بازار کار خوبی دارد، چون امروزه افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند به صورت چشم گیری افزایش یافته اند و به خاطر همین دلیل نیاز بسیاری به لواز جانبی و... وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>