اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات کابل موبایل آیفون از چین:
کابل های گوشی آیفون انواع مختلفی دارند و توسط برند های مختلف نیز تولید می شوند، برای مثال شما می توانید انواع ثبت سفارش واردات کابل لایتنینگ ( lightning) را در تعداد های بسیار بالا برای بیزینس خود انجام دهید ( کابل لایتنینگ فقط برای گوشی های آیفون می باشد.)

واردات7

انواع کابل شارژر گوشی:
کابل ها در 3 مدل میکرو USB و TYPE C برای گوشی های اندروید و کابل لایتنینگ برای گوشی های آیفون تولید می شود و هر کدام ویژگی و تکنولوژی خاص خود را دارا است.

TYPE C:
این نوع کابل ها نمونه پیشرفته و اپدیت شده کابل میکرو USB هستند و سرعت شارژ و انتقال داده بالایی دارند و امروزه اکثرا گوشی اندرویدی توسط این کابل ها یعنی تایپ سی شارژ می شوند.

این نوع کابل ها مزیتی که دارند از اداپتور های فست شارژ پشتیبانی می کنند و امکان شارژ سریع را به کاربر می دهند.

MICRO USB:
میکرو یو اس بی ها نیز انواع مختلفی دارند ولی تکنولوژی انتقال داده و شارژ قدیمی تر و ضعیف تری نسب به تایپ سی دارند و در حال منسوخ شدن هستند و می توان گفت دیگر در کشور های پیشرفته جوان از این نوع کابل استفاده نمی شود.

Lightning کابل آیفون:
کابل های لایتنینگ نیز انواع مختلفی دارند و در بازار نمونه های غیر اصل نیاز هستند به طوری که دیگر نمونه های اصلی را نمی توان پیدا کرد، این نوع کابل ها فقط برای گوشی های آیفون ( اپل) طراحی شده اند و شما نمی توانید گوشی دیگری را شارژ کنید و... این نوع کابل ها از امکان فست شارژ نیز پشتیبانی می کنند و از تکنولوژی های شرکت اپل به حساب می آیند و بسیار خاص هستند.

بازار فروش لوازم جانبی موبایل:
بازار کار بوازم جانبی امروزه از بهترین شغل ها می باشد که سود بسیار زیادی در ان وجود دارد و شما می توانید با سرمایه بسیار پایین بیزینس خود را راه بی اندازید و خرید فروش خود را انجام دهید.

فروش لوازم جانبی موبایل به دلیل اینکه امروزه خواهان زیادی دارد بسیار عالی می باشد و بازار کار خوبی دارد، چون امروزه افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند به صورت چشم گیری افزایش یافته اند و به خاطر همین دلیل نیاز بسیاری به لواز جانبی و... وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>