اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات دستگاه تعمیر ال سی دی از چین:
دستگاه های تعمیر ال سی دی انواع مختلفی دارند و کاربرد های مختلفی در صنعت و تعمیرات برد ها و پنل های ال سی دی و... دارند.

واردات9

دستگاه های تعمیر ال سی دی از دستگاه های تعمیر پنل های ال سی دی تلوزیون و الکتریکی می باشند و توسط برند های مختلفی تولید می شوند و برای کار با ان ها باید تخصص کافی و تعمیر پنل را بلد باشید چون این کار بسیار حساس و ظریف می باشد، در غیر این صورت نمی توانید با این دستگاه کار کنید.

دستگاه تعمیر ال سی دی ( LCD) چیست ؟
دستگاه هایی برای تعمیر پنل ال سی دی مانیتور / تلوزیون / گوشی / تبلت / لپتاپ و... می باشند و بازار کار خوبی دارد، چون به علت برخی مشکلات اقتصادی باعث شده است تا درخواست تعمیر بیشتر از تعویض باشد.

این دستگاه های شبیه دستگاه های بی جی ای هستند ( شبیه از نظر ظاهری)، ولی کاربرد متفاوتی دارند. پنل ال سی دی خراب در دستگاهی بر روی دستگاه نصب می شود و باید توسط متخصص شروع به عیب یابی و تعمیر شود و بسیار کار ظریف و حساسی می باشد.

بازار کار با دستگاه های تعمیر ال سی دی:
کار با دستگاه تعمیر ال سی دی از پر درامد ترین شغل ها می باشد و دارای درامد خوبی می باشد، شما می توانید با تعمیر پنل های تلویزیون و گوشی و... کم یاب دستمزد خوبی دریافت کنید و حتی می توانید در سطح شهر و یا استان انحصاری باشید.

چرا ؟ چون دارندگان این دستگاه ها در ایران و شهر های مختلف بسیار کم هستند، چون برای آپدیت و بروز بودن باید دستگاه های جدیدی وارد و خریداری کنند به خاطر همین موضوع رقابت در این حوضه سخت نیست و شما می توانید تمامی سفارش های شهر و یا منطقه را به کلی جوابگو باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>