اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات دستگاه بی جی ای از چین:
دستگاه های BGA انواع مختلفی دارند و کاربرد های مختلفی در صنعت و تعمیرات برد های الکتریکی و... دارند، دستگاه های BGA از دستگاه های تعمیر و تعویض چیپ های برد های کامپیوتر و الکتریکی می باشند و توسط برند های مختلفی تولید می شوند و برای کار با ان ها باید تخصص کافی و نقشه خوانی برد را بلد باشید، در غیر این صورت نمی توانید با این دستگاه کار کنید.

واردات10

دستگاه BGA چیست ؟
دستگاه های بی جی ای برای لحیم کاری چیپ ها و برد های کامپیوتری و یا برد های ظریف طراحی شده اند و برای تعمیر نیز بکار می روند و کاربرد های بسیار زیادی در زمینه دیجیتال دارند.

این دستگاه ها خود دارای کامیپوتر می باشند که برنامه مورد نظر و حرارت و گرمای مورد نظر برای لحیم کاری چیپ بر روی برد تنظیم می شود و بعد از ان کامیپوتر به صورت خودکار کار را به دفعات مکرر انجام دهد، برای کار با این دستگاه باید فرد متخصص و واردی باشید.

برد مورد نظر زیر دستگاه و محل قرار گیری نصب می شود و توسط گیره های موجود در کناره ها برد محکم می شود و بعد می تواین کار خود را استارت بزنید.

باید دقت داشته باشید که حرارت و دهانه دستگاه بر روی محل مورد نظر باشد چون در غیر این صورت می تواند باعث اسیب دیدگی برد و یا چیپ های دیگر و... بر روی برد شود.

بازار کار با دستگاه های BGA:
کار با دستگاه بی جی ای از پر درامد ترین شغل ها می باشد و دارای درامد خوبی می باشد، شما می توانید با تعمیر برد های کامپیوتری کم یاب دستمزد خوبی دریافت کنید و حتی می توانید در سطح شهر و یا استان انحصاری باشید.

چرا ؟ چون دارندگان این دستگاه ها در ایران و شهر های مختلف بسیار کم هستند، چون برای آپدیت و بروز بودن باید دستگاه های جدیدی وارد و خریداری کنند به خاطر همین موضوع رقابت در این حوضه سخت نیست و شما می توانید تمامی سفارش های شهر و یا منطقه را به کلی جوابگو باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>