اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات خط تولید کیسه های PP از چین:
دستگاه های تولید کیسه پی پی انواع مختلفی دارند و کاربرد های مختلفی در صنعت و تولید انبوه و... دارند، در خطوط تولید کیسه پی پی دستگاه ها به صورت خودکار کار می کنند و محصول نهایی را تولید می کنند، مواد اولیه مورد نیاز به دستگاه های داده می شود و خط تولید کار را انجام می دهد و خروجی را تحویل می دهد.

واردات11

خط تولید کیسه پی پی چیست ؟
خط تولید کیسه های پلاستیکی را pp می گویند، این نوع خط تولید دارای انواع مختلفی می باشد و از کشور های مختلف وارد می شود و در صنعت نقش مهمی دارد و کاربرد های زیادی نیز در تولید دارد.

کیسه های پی پی از موارد پلاستیک pp تولید می شوند، مواد اولیه به صورت توپ و یا ورق های پلاستیکی پی پی به دستگاه و خط تولید داده می شود و تولید و استارت کار زده می شود و کیسه ها توسط دستگاه به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک تولید می شوند.

با مواد اولیه pp می توانید تولید موارد زیر را انجام دهید:

ظروف یکبار مصرف / سفره های پلاستیکی / کیسه های پی پی / کیسه پلاستیکی / و حتی می توانید به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک کالا ها و محصولات جدیدی تولید کنید.

بازار کار خط تولید کیسه های PP:
تولید کیسه پی پی از پر درامد ترین شغل ها می باشد که در ایران وجود دارد و در کشور ایران نیز رونق خوبی پیدا کرده است، شما می توانید سرمایه خود را در این زمینه پیاده سازی کنید،

چون کشور ایران از نظر تولید و انبوه سازی در برخی جاها و ضعیف عمل می کند، و شما می توانید با استارت کار خود کیفیت و جهش تولید بازار را افزایش دهید و جان تازه ای به بازار و صنعت کشور ایران دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>