اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات خط نوین شالیکوبی از چین:
دستگاه های شالیکوبی انواع مختلفی دارند و کاربرد های مختلفی در صنعت و تولید انبوه و... دارند، در خطوط نوین شالیکوبی دستگاه ها به صورت خودکار کار می کنند و محصول نهایی را تولید می کنند، مواد اولیه مورد نیاز به دستگاه های داده می شود و خط تولید کار را انجام می دهد و خروجی را تحویل می دهد.

واردات12

بازار صادراتی عالی:
صادرات این محصول به دست امده از شالیکوبی طرفداران زیادی دارد و حتی می توانید این محصول را به خارج از کشور و به کشور های همسایه صادر کنید و می توانید کار آفرینی انجام دهید و در سطح جهانی می توانید فعالیت کنید.

شما می توانید با راه اندازی خطوط نوین شالیکوبی صادرات عالی داشته باشید و در سطح جهانی فعالیت کنید و با برند های جهانی حتی رقابت کنید و با بهترین کیفیت محصول تولید کنید.

بازار کار خطوط نوین شالیکوبی:
خط شالیکوبی از پر درامد ترین شغل ها می باشد که در ایران وجود دارد و در کشور ایران نیز رونق خوبی پیدا کرده است، شما می توانید سرمایه خود را در این زمینه پیاده سازی کنید،

چون کشور ایران از نظر تولید و انبوه سازی در برخی جاها و ضعیف عمل می کند، و شما می توانید با استارت کار خود کیفیت و جهش تولید بازار را افزایش دهید و جان تازه ای به بازار و صنعت کشور ایران دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>