اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات خط تولید شمع از چین:
ماشین آلات و خط تولید شمع انواع مختلفی دارند و کاربرد های مختلفی در صنعت و تولید انبوه و... دارند، در خط تولید شمع دستگاه ها به صورت خودکار کار می کنند و محصول نهایی را تولید می کنند، مواد اولیه مورد نیاز شمه به دستگاه های داده می شود و خط تولید کار را انام می دهد و جروخی را تحویل می دهد.

واردات14

بازار صادراتی عالی:
به گزارش برخی از خبر گذاری ها با اشاره به تولیدکنندگان عمده شمع در جهان، آمریکا نخستین و بزرگ ترین تولیدکننده پارافین در جهان است، به همین جهت صنعت شمع آن بسیار قوی است.

برند یانکی معروف ترین برند در این حوزه است که متعلق به کشور آمریکا است.پس از آن نروژ و ایران بزرگ ترین تولیدکننده های پارافین در دنیا هستند که صنعت شمع سازی آنها جزو بهترین ها است.

شما می توانید با راه اندازی خط تولید شمع صادرات عالی داشته باشید و در سطح جهانی فعالیت کنید و با برند های جهانی حتی رقابت کنید و با بهترین کیفیت محصول تولید کنید.

بازار کار خط تولید شمع:
صنعت خط تولید شمع از پر درامد ترین شغل ها می باشد که در جهان وجود دارد و در کشور ایران نیز رونق خوبی پیدا کرده است، شما می توانید سرمایه خود را در این زمینه پیاده سازی کنید،

چون کشور ایران از نظر تولید و انبوه سازی در برخی جاها خیلی ضعیف عمل می کند، و شما می توانید با استارت کار خود کیفیت و جهش تولید بازار را افزایش دهید و جان تازه ای به بازار و صنعت کشور ایران دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>