اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات خط تولید فلکس بنر از چین:
واردات خط تولید فلکس بنر از کشور چین، دستگاه های تولید فلکس بنر در انواع مدل های مختلف تولید می شوند و در اندازه های مختلف هستند و کاربرد های مختلفی نیز دارند.

واردات20

دستگاه های فلکس بنر مانند دستگاه های کپی هستند و طرح روی بنر چاپ می کنند و در اندازه های متفاوت نیز این خروجی را می دهند.

بازار کار تولید فلکس بنر:
امروزه تولید فلکس بنر بازار خوبی را برای خود اختصاص داده و مشتریان و خواهان زیادی در این زمینه دارد.

چون امروزه در تمامی تابلو ها و بیلبورد ها از فلکس استفاده می شود که توسط نور پرژکتور نورانی می شوند و دارای طرح های گرافیکی می باشند و اغلب توسط دستگاه های چینی و کره ای تولید می شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند و در مقابل نور خورشید و اب مقاوم هستند و دوام بسیار بالایی دارند.

شما نیز می توانید با خرید دستگاه های تولید فلکس بنر سفارش تبلیغات بگیرید و برای خود درامد کسب کنید و کسب کار خود را راه بیاندازید، و حتی با راه اندازی یک کارگاه تولیدی فلکس می توانید کار افرین نیز باشید.

انجام تولید فلکس بنر سود بالایی دارد و می توانید با سرمایه بسیار پایین کار خود را شروع کنید.

تفاوت بنر و فلکس چیست ؟
در واقع یکی از تفاوت بنر و فلکس، توانایی عبور نور از جنس فلکس می باشد.

برای تابلوهایی که نیازی به نور از پشت ندارند بنر انتخاب مناسبی خواهد بود و توسط پرژکتور می توان نور مورد نیاز بنر را محیا نمود.

نوع دستگاه چاپ نیز در بالا بودن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی که اگر شما برای چاپ خود از بنر کُره ایی استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ می کنید دارای کیفیت پایین چاپ باشد، کار شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که فلکسی معمولا کمی تیره تر چاپ می‌شود.

قیمت دستگاه تولید فلکس بنر:
قیمت دستگاه تولید فلکس به مواردی بستگی دارد که یکی از ان ها قیمت مواد اولیه می باشد که با گران تر شدن مواد اولیه باعث افزایش قیمت نهایی دستگاه می شود، علاوه بر ان موضوع یکی دیگر از موارد مهم تورم در بازار می باشد که باعث گرانی در بازار می شود.

و در نتیجه باعث افزایش قیمت نهایی دستگاه و ماشین الات می شود، از مهم ترین مواردی که به تولید فلکس بنر تأثیر دارد این موارد گفته شده هستند و اگر تورم نباشد و مواد اولیه تولید قیمت یکسانی داشته باشد، قیمت نهایی دستگاه و بنر که به دست مصرف کننده می رسد نیز پایین تر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>