اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات ماشین الات سی ان سی میلینگ از چین:
دستگاه های سی ان سی در انواع مدل های مختلف با برند های مختلف توسط کشور های مختلف نیز تولید می شوند و هر نوع دستگاه سی ان سی کاربرد خاص خود را دارد.

واردات25

دستگاه های سی ان سی کاربرد های بسیار زیادی در خط تولید، صنعت و... دارند به زبان ساده چرخ کارخانه ها را دستگاه ها و ماشین الات سی ان سی می چرخانند.

ماشین CNC چیست ؟
به دستگاه های CNC ماشین الات تراش نیز گفته می شود، چرا ؟ چون این دستگاه ها عمل تراش را انجام می دهند، تراش هر نوع قطعه ای مثلا قطعاتی نظیر ( چوب / شیشه / فلز / المینیوم / پلاستیک / الیاژ مختلف و...) این دستگاه ها امکان تراش هر قطه ای را دارا هستند و هر کدام نیز دارای دستگاه مخصوص خود می باشد، مثلا دستگاه تراش چون با تراش فلز متفاوت می باشد.

نحوه ی کار دستگاه های CNC:
این دستگاه های انواع مختلفی دارند ولی کاربرد های یکسانی دارند، این دستگاه ها از یک کامپیوتر بهره می برند که اطلاعات و مشخصات تراش و میزان تراش در ان وارد می شوند، یعد از ان دستگاه به صورت خودکار شروع به کار کرده و قطعه مورد نظر را تراش کاری می کند، امروزه ماشین های تراش به حدی پیشرفت کرده اند که قادر به تراش کاری های میلیمتری و دقیق هستند.

تاریخچه و ریشه ی دستگاه تراش CNC:
بعد از جنگ جهانی دوم ضرورت وجود دستگاه هایی که توانایی ساخت قطعات پیچیده و دقیق را برای صنایع هوافضا داشته باشند احساس می شد. از سال 1950 جان پارسانگ از شرکت پارسونز قرارداد خود را با نیروی هوایی آمریکا جهت ساخت اولین دستگاه کنترل عددی (NC) منعقد کرد

. بعد از ساخت اولین دستگاه کنترل عددی توسط پارسانگ، انیستیتو MIT آمریکا (Massachusetts Institute of Technology) اقدام به ساخت سری کامل تر از دستگاه اولی کرد. بعد از گذشت 2 سال از این اقدام در سال 1952 و با تلاش و کوشش100 نفر از بهترین مهندسان الکترونیک و مکانیک جهان، توانستند دستگاهی با کنترل سه محوری، دقت و سرعت و قدرت بالا اختراع کنند که نام آن را (NC1) گذاشتند.

پس از تولید انبوه ماشین آلات (NC) محققان و منتقدان این دستگاه دریافتند که این دستگاه قابلیت ارتقا دارد.

در همان زمان بود که صنعت کامپیوتر رشد و نمو قابل توجهی کرده بود. رشد دنیای رایانه ها محققان را به این فکر انداخت که کلیهٔ دستگاه ها را به کمک کامپیوتر ها کنترل کنند که دستگاه های (NC) هم از این قاعده مستثنا نبودند.

یک سری از مهندسان از اقصا نقاط جهان در شرکت ام آی تی جمع شدند و روی پروژه فرمان گیری دستگاه های (NC) از طریق کامپیوتر بحث و گفتگو کردند.

پس از 2 ماه گفتگو و بحث در این باره که آیا این دستگاه ها ارزش ارتقا را دارند یا نه، در آخر دستور ساخت سری جدید این دستگاه ها از طرف رئیس شرکت ام آی تی صادر شد و بعد از 3 سال کار روی این پروژه، دستگاه کنترل عددی کامپیوتری (CNC) در سال 1959 اختراع شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>