اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هگزان

بر اساس گزارشات جدید، انتظار می رود بازار جهانی سیکلوهگزان تا سال 2025 به 32.3 میلیارد دلار برسد که با CAGR 4.9 درصد رشد می کند. تغییر جهانی رفتار مصرف کننده نسبت به پایداری عامل مهمی در رشد بازار بوده است. همچنین، افزایش استفاده از چاپ سه بعدی بر تقاضا برای این ترکیب محصولات آن تأثیر مثبت می گذارد.

افزایش جمعیت همراه با شهرنشینی سریع و صنعتی شدن در اقتصادهای نوظهور همچنین دولت ها را بر آن داشته است تا هزینه های تولید خود را برای تأمین تقاضای روزافزون افزایش دهند. هزینه پایین تولید و مقررات غیر سخت گیرانه تقاضا برای این ترکیب را در بازار جهانی افزایش داده است.

همچنین برآورد می شود که تولید جهانی نایلون با سرعت بالایی افزایش یابد که انتظار می رود تقاضا برای سیکلو هگزان را در سطح جهانی افزایش دهد.ارزش سیکلوهگزان از مصرف نهایی نایلون 6 در سال 2016 بیش از 11 میلیارد دلار برآورد شد. رشد صنعت نساجی در بازارهای آسیای جنوبی تأثیر مثبتی بر رشد این بخش خواهد داشت.

انتظار می رود رشد صنعت نساجی، الکترونیک و خودرو در کشورهای نوظهور مانند چین و هند باعث رشد بازار این ترکیب شیمیایی شود. افزایش تقاضا برای مواد بسته بندی نیز باعث رشد در منطقه می شود. انتظار می رود بازار آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش مصرف نایلون در بخش های مختلف، طی چند سال آینده شاهد رشد چشمگیری باشد.

این ترکیب در درجه اول با هیدروژناسیون بنزن تولید می شود که می تواند در دو مرحله مایع و گازی، در حضور کاتالیزورهای مختلف فلزی انجام شود. این ماده شیمیایی همچنین ممکن است از فراکسیون نفتا یا ایزومریزاسیون متیل سیکلوپنتان به دست آید. مسیرهای مختلف برای سیکلوهگزان در شکل زیر ارائه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>