اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سولفامیک


رسوب زدایی لوله های دیگ بخار

این اسید برای پاک کردن طیف وسیعی از لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی مانند دیگ های بخار استفاده می شود. اسید غلیظ به از بین بردن رسوب آب سخت، خوردگی مس و زنگ زدگی سبک کمک می کند.غلظت اسید سولفامیک در محلول در قسمت بالایی لوله ها بین 10-8٪ است اما این میزان بستگی به میزان رسوب در لوله ها دارد.

تمیز کردن فلزات

این ترکیب زنگ زدگی فلزات را از بین می برد و محلول آن نسبت به سایر اسیدهای معدنی مانند اسید کلریدریک نسبت به فلزات کمتر خورنده تر است.این ماده شیمیایی قابلیت حل کردن رسوبات را دارد و همین قابلیت آن را تبدیل به یک رسوب زدای تجهیزات کارخانه ای کرده است. این اسید در مقایسه با اسید کلریدریک خورندگی کمتری دارد. معمولا بازدارنده های خوردگی به پاک کننده های مورد استفاده در تجهیزات اضافه می شوند که سولفامیک اسید یکی از آنهاست.

پاک کننده سطح کف

این اسید در خانه داری برای رسوب زدایی در پاک کننده های توالت و حذف رسوبات روی سطوح کف استفاده می شود. برای ایمنی بیشتر ترجیحا به جای اسید کلریدریک استفاده می شود. سولفامیک اسید در صورت مخلوط شدن با محصولات مبتنی بر هیپوکلرید مانند سفید کننده ها و سایر اسیدهای معمول، گاز کلر ایجاد نمی کند. واکنش با سفید کننده محلول را خنثی کرده و آن را برای مصارف خانگی موثر و ایمن می کند.

تثبیت کننده کلرید

اسید سولفامیک برای تثبیت کلر در استخرها و برج های خنک کننده استفاده می شود. سولفامیک اسید به کلر موجود در استخر کمک می کند تا مدت بیشتری باقی بماند و باعث مفیدتر شدن آن شود. کلر تثبیت شده باعث صرفه جویی در هزینه هایی خرید کلر می شود و مراقبت از آب را آسان تر و طولانی تر می کند.این اسید از تخریب پالپ به دلیل دمای بالای آن در کلریزاسیون جلوگیری می کند و اجازه سفید شدن در دمای بالا و کاهش pH بدون از دست دادن قدرت را می دهد.

دی آزوتیزاسیون در تولید رنگ و رنگدانه

این ترکیب نیتریدهای اضافی مورد استفاده در واکنش های دی آزوتیزاسیون در تولید رنگ ها و رنگدانه ها را حذف می کند.استر ترکیبی مبتنی بر کربن است که با جایگزینی هیدروژن یک اسید با گروه آلی دیگر، معمولا آلکیل ساخته می شود. بنابراین استرفیکاسیون فرایندی است که در آن دو واکنش دهنده در نهایت یک استر تشکیل می دهند. اسید سولفامیک این روند را تسریع می کند.

تولید علف کش

علف کش ها مواد شیمیایی هستند که برای کنترل گیاهان ناخواسته استفاده می شوند. اسید سولفامیک در کنترل این گیاهان ناخواسته در مزارع استفاده می شود.اسید سولفامیک جزء اصلی ترکیبات اطفاء حریق و ماده اولیه برای ساخت سولفامات آمونیوم است که به عنوان ضد حریق برای محصولات داخلی استفاده می شود.

سنتز اکسید نیتروژن

اکسید نیتروژن که معمولا به عنوان گاز خنده شناخته می شود در دمای اتاق بی رنگ و غیرقابل اشتعال است و رایحه فلزی کمی دارد. سولفامیک اسید به واکنش نیتروژن و اکسیژن کمک می کند تا یک محصول پیچیده تر به نام اکسید نیتروژن ایجاد شود.

جداسازی یون های نیتریت

این ترکیب در طول تجزیه و تحلیل کمی نیترات با آزمایش حلقه قهوه ای، یون های نیتریت را از مخلوط یون های نیتریت و نیترات جدا می کند.مایع تمیز کننده نقره (مایع TarnX) حاوی مواد شوینده و اسید سولفامیک است که باعث می شود نقره جدیدتر به نظر برسد.

پالایش الکترولیت

در فرآیند تصفیه الکترولیت از محلول های آبی اسید هیدروفلوروسیلیس استفاده می شود که الکترولیت جایگزین آن اسید سولفامیک است.این ترکیب غبار دوغاب و بقایای ملات را روی کاشی را از بین می برد. علاوه بر این برای استفاده در دوغاب های رنگی بی خطر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>