اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سولفامیک

سولفامیک اسید یک جامد سفید و بلوری است که در آب محلول و در حلال های آلی کمی محلول است. سولفامیک اسید در تمیز کردن فلزات و سرامیک ها، سنتز آلی، کاغذ و منسوجات، برای کنترل pH، به عنوان پاک کننده مبتنی بر آب، در آبکاری، داروسازی و برخی محصولات کشاورزی استفاده می شود.

سولفامیک اسید یک ماده پاک کننده است و همچنین می تواند به عنوان یک ترکیب مهم در محصولات پاک کننده دیگر مورد استفاده قرار گیرد. اسید سولفامیک همچنین برای از بین بردن زنگ و رسوب آهک، تمیز کردن و پرداخت فولاد ضد زنگ و سایر فلزات استفاده می شود.

اسید سولفامیک (اسید آمیدوسولفوریک) یک اسید تک پایه، معدنی و خشک است که به شکل کریستالی تولید می شود. این اسید در دمای اتاق بسیار پایدار است. محلول های آبی آن به عنوان اسیدهای قوی مشابه اسید کلریدریک و اسید سولفوریک رتبه بندی می شوند. سولفامیک اسید به صورت خشک موجود است و امکان بسته بندی و حمل راحت را فراهم می آورد.

اسید سولفامیک یک ماده بلوری بی رنگ با فرمول شیمیایی NH2SO2OH است. این ترکیب در دمای 200-205 درجه سانتی گراد ذوب و تجزیه می شود و حلالیت بالایی در آب دارد. در دمای 260 درجه سانتی گراد به طور کامل به نیتروژن، آب و دی اکسید گوگرد تجزیه می شود.

این ترکیب شیمیایی در پاک کننده شیمیایی، واکنش های سولفوناسیون، حذف نیتریت، به عنوان حامل کلر و انواع دیگر کاربردها استفاده می شود. سولفامیک اسید همچنین به عنوان ماده اولیه تولید سدیم سیکلوهگزیل سولفامات استفاده می شود که یک شیرین کننده مصنوعی است. برخی سولفامات ها نیز به صورت تجاری در دسترس هستند.

این ترکیب برای سطوح سخت مانند صفحه دوش، کاشی، شیرآلات، سینک ظرفشویی، توالت، حمام، آبگرم و نیمکت هایی که از اکریلیک، کروم، فولاد ضد زنگ، سرامیک و فایبرگلاس ساخته شده است و در حمام، آشپزخانه و غیره استفاده می شود، بی خطر است. اسید سولفامیک نباید روی سطوح مرمر استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>