اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضد کف

ضدکف سیلیکونی یا آنتی فوم سیلیکونی یک امولسیون چسبناک سفید رنگ است که از دهه 1960 برای کاربرد های مختلف صنعتی استفاده شده است اما در مقیاس بزرگ از دهه 80 مورد استفاده قرار گرفت. این ضد کف، کاربرد های گسترده ای در صنایع دارد و با گذشت زمان بیشتر مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گرفته است.

در صنایع شیمیایی از ضدکف، در تولید کاغذ، رنگ، مواد غذایی، نساجی، داروسازی استفاده می شود. در سایر صنایع، ضد کف سیلیکونی یک افزودنی ضروری در فرایند های تولیدی است. ضدکف سیلیکونی نه تنها می تواند فرآیند تولید کف مایع را بر روی سطح حذف کند، بلکه می تواند فیلتراسیون، شستشو، استخراج، تقطیر، تبخیر، دهیدراته شدن، خشک شدن و جداسازی را بهبود ببخشد.

ضدکف سیلیکونی یک محصول اختصاصی پایه سیلیکونی است که به طور گسترده در طیف گسترده ای از برنامه های پردازش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ضد کف در صنایعی که کف ایجاد شده مشکل شدیدی ایجاد می کند، استفاده می شود. افزودن این ضد کف از تشکیل کف در دستگاه تولید کننده محصول جلوگیری می کند و اگر کف ایجاد شود، ظرف چند ثانیه آن را از بین می برد.

آنتی فوم ها دارای ویژگی های شیمیایی مشابه ای مانند دفومرها هستند. به عنوان مثال، آنها معمولا از یک جزء مایع و یک جامد آبگریز ساخته می شوند، اگرچه برخی از آنها کاملا مایع هستند. علاوه بر این، ضد کف ها برای تعادل بین حلالیت و عدم حلالیت با محیط فرموله شده اند که عملکرد کنترل موثر کف را تضمین می کنند.

محصولات کنترل کننده فوم در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از آنها ضد کف بر پایه روغن است. ضد کف های حاوی روغن معمولا از نوع «غیرسیلیکونی» هستند، اما ترکیب آنها می تواند بسیار متغیر و شامل گونه های شیمیایی از جامدات آبگریز، استرها تا سیلیکون ها باشد. این ضد کف ها در دوزهای پایین اثربخشی بالایی را ارائه می دهند.

دیفومر ها، آنتی فوم ها و عوامل رهاسازی هوا از جمله ابزارهای شیمیایی برای پردازش هستند که برای به حداقل رساندن یا از بین بردن کف در عملیات صنعتی استفاده می شود. در حالی که این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، از مکانیسم های متفاوتی استفاده می کنند، بنابراین بهتر است بین آنها تمایز قائل شویم.

دفومرها، عوامل کنترل کننده فوم هستند که پس از تشکیل فوم به سیستم اضافه می شوند تا کف را کاهش داده یا از بین ببرند.آنتی فوم ها، عوامل کنترل کننده کف هستند که به سیستم یا فرمولاسیون اضافه می شوند تا از ظهور یا ایجاد کف جلوگیری کنند.عوامل رهاسازی هوا به حذف گازهای حبابی از محلول و بالا بردن آنها به طرف سطح کمک می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>