اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضد کف

ضد کف ها معمولا مواد شیمیایی بی اثر یا خنثی هستند. آنها از یک جزء مایع (مانند سورفاکتانت غیر یونی، روغن معدنی و یا سیلیکون) و یک جامد آبگریز (مانند موم، اسید چرب، الکل و یا سیلیس آبگریز) تشکیل شده اند. این ترکیبات باید به اندازه کافی ناسازگار باشند به طوری که در محیط مورد کاربرد نامحلول باشند. در غیر این صورت، این ترکیبات کف را به طور موثر کاهش نمی دهند.

با این حال، آنها همچنین باید به اندازه کافی سازگار باشند تا مشکلات رسوب ایجاد نکنند.بازار جهانی ضدکف سیلیکونی بر اساس کاربردها و جغرافیا متغیر است. بر اساس برنامه های کاربردی، بازار جهانی ضد کف سیلیکونی به موارد زیر تقسیم می شود.

  • کاغذ و خمیر
  • تصفیه آب
  • رنگ و روکش
  • غذا و نوشیدنی
  • و سایر موارد.

بخش رنگ و روکش بیشترین سهم را در بازار جهانی ضد کف سیلیکونی در سال 2016 به خود اختصاص داده است و پس از آن بخش غذا و نوشیدنی قرار گرفته است. این نرخ رشد بالا در بخش رنگ و روکش عمدتا به بخش پررونق خودرو در سراسر جهان و صنعت رو به رشد ساختمان سازی نسبت داده می شود. افزایش روزافزون جمعیت جهان و تغییر الگوی مصرف غذای مردم عمدتاعامل افزایش استفاده از ضد کف های سیلیکونی در صنایع غذایی و آشامیدنی بوده است.

سیلیکون به خانواده ای از مواد پلیمری مبتنی بر پایه سیلوکسان معدنی متشکل از واحدهای مکرر Si-O اشاره دارد. روغن های سیلیکونی مورد استفاده در آنتی فوم ها دارای خواص آبگریزی بالا و کشش سطحی بسیار پایین هستند که خواص ایده آلی برای تولید ضد کف ها ارائه می دهند. هنگامی که پلی دی متیل سیلوکسان (PDMS) با ذرات آبگریز مانند سیلیس ترکیب می شود، عامل ضد کف موثرتری تشکیل می دهد

آنتی فوم های بر پایه سیلیکون در فرایند شستشوی خمیر در دهه 1980 معرفی شدند. انعطاف پذیری آنها در برابر pH و درجه حرارت بالا باعث محبوبیت این ترکیبات شده است و تقریبا یک شبه جایگزین محصولات قبلی شدند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>