اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضد کف

استفاده از ضد کف های سیلیکونی نسبت به سایر محلول های ترکیبی مزایای زیادی دارد. در ادامه برخی از مزایای اصلی شرح داده می شود.این ترکیبات در ویسکوزیته و غلظت های مختلف در دسترس هستند و می توان آنها را برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این در صورت نیاز می توان آنها را با آب رقیق کرده یا با آب و صابون از سطوح پاک کرد.

آنتی فوم سیلیکونی با محیط زیست سازگار است

این ترکیبات نسبت به سیستم های مبتنی بر حلال تأثیرات منفی کمتری بر محیط زیست دارند و معمولا در محیط زیست غیرفعال هستند. علاوه بر این اگر بتوان آن ها را بازیابی کرد، مواد سیلیکونی را نیز می توان بازیافت کرد.

مقرون به صرفه هستند

این ترکیبات می توانند اجسام را در برابر سایش، اصطکاک، قالب گیری و آب محافظت کرده و باعث افزایش عمر دستگاه ها و سیستم ها شوند. به همین دلیل آنها اغلب توسط شرکت های تولید کننده برای کاهش هزینه های تعمیر یا تعویض استفاده می شوند.

آنتی فوم های سیلیکونی از نظر غذایی بی خطر هستند. این ترکیبات معمولا آب را به عنوان ترکیب فرار اصلی در فرمولاسیون خود دارند که آنها را برای استفاده در محصولات غذایی و نوشیدنی ها ایده آل می کند. این ترکیبات طوری طراحی شده اند که خطر انتقال طعم های ناخواسته یا تأثیر بر کیفیت را به حداقل برسانند.

ضد کف های سیلیکونی قادر به افزایش کارایی تجهیزات هستند. این ترکیبات را می توان در تجهیزات داخلی استفاده کرد. علاوه بر این آنها می توانند کارایی دستگاه های فتوولتائیک (به عنوان مثال، صفحات خورشیدی) را افزایش دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>